طرز تهیه بیسکویت لیدی فینگر

بیسکویت لیدی فینگر ایرانی دیجی کالا طرز تهیه لیدی فینگر ایتالیایی طرز تهیه بیسکویت لیدی فینگر بدون فر بیسکویت لیدی فینگر از کجا بخرم طرز تهیه بیسکویت لیدی فینگر ایران کوک خرید بیسکویت لیدی فینگر ایرانی قیمت بیسکویت لیدی فینگر ایرانی طرز تهیه بیسکویت لیدی فینگر تصویری

بیسکوئیت لیدی فینگر یکی از انواع بیسکوئیت های معروف بین المللی است که معمولا در تهیه انواع دسر استفاده می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه بیسکویت لیدی فینگر در ادامه با سایت پانا مگ همراه باشید.

مواد لازم بیسکویت لیدی فینگر
تخم مرغ۲ عدد
وانیل½ قاشق چایخوری
شکر۵۰ گرم
آرد۶۰ گرم
پودر قندبه مقدار کافی

طرز تهیه بیسکویت لیدی فینگر

مرحله اول

برای تهیه بیسکوییت لیدی فینگر خانگی ابتدا زرده و سفیده تخم مرغ را از هم جدا می کنیم، سپس درون دو کاسه جداگانه می ریزیم. در ادامه سفیده تخم مرغ را همراه با شکر با دور تند همزن برقی مخلوط می کنیم.

مرحله دوم

حالا به مدت ۵ دقیقه سفیده تخم مرغ را مخلوط می کنیم تا پف دار و حجیم شود به طوری که وقتی کاسه را بر می گردانیم از آن جدا نشود. در ادامه مقداری از آرد و وانیل را به کاسه حاوی زرده تخم مرغ اضافه می کنیم.

مرحله سوم

حالا با دور تند همزن برقی به مدت ۵ دقیقه هم می زنیم تا کرم رنگ شود. در ادامه مخلوط زرده تخم مرغ را به مخلوط سفیده تخم مرغ اضافه می کنیم، سپس به آرامی با لیسک مخلوط می کنیم تا پف سفیده تخم مرغ کم نشود.

مرحله چهارم

در این مرحله آرد را ۲ مرتبه الک می کنیم، سپس مجددا درون الک می ریزیم و این بار روی مخلوط تخم مرغ الک می کنیم و مخلوط می کنیم. در ادامه فر را روی حرارت ۱۹۰ درجه سانتی گراد روشن می کنیم و اجازه می دهیم فر گرم شود.

مرحله پنجم

در این مرحله کاغذ روغنی را روی سینی فر قرار می دهیم، سپس مایه بیسکوییت را درون قیف ماسوره ای می ریزیم و روی سینی فر با فاصله از هم به صورت خطی پایپ می کنیم. در ادامه پودر قند را روی بیسکوییت ها الک می کنیم.

مرحله ششم

در نهایت سینی فر را طبقه وسط فر قرار می دهیم و اجازه می دهیم به مدت ۱۰ دقیقه کامل بپزد. در ادامه بیسکوییت ها را خارج می کنیم و اجازه می دهیم خنک شود. این بیسکوییت ها را می توانید برای دسر تیرامیسو استفاده کنید. نوش جان

لطفا امتیاز دهید
آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 18 آذر 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پانا مگ و لینک مستقیم بلا مانع است.