طرز تهیه کافه گلاسه

فیلم طرز تهیه کافه گلاسه خانگی طرز تهیه کافه گلاسه با کاپوچینو عکس کافه گلاسه شکلاتی قیمت کافه گلاسه طرز تهیه کافه گلاسه موز طرز تهیه کافه گلاسه با نسکافه عکس کافه گلاسه طرز تهیه کافه گلاسه بدون بستنی

کافه گلاسه یکی از انواع نوشیدنی های پر طرفدار بین المللی است که با طعم های بسیار متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه کافه گلاسه در ادامه با سایت پانا مگ همراه باشید.

مواد لازم برای ۲ نفر
شیر۱ پیمانه
نسکافه۲ قاشق  مرباخوری
سس شکلاتبه مقدار کافی
بستنی وانیلی۸ اسکوپ

طرز تهیه کافه گلاسه

مرحله اول

برای تهیه کافه گلاسه خوشمزه به روش کافه ای ابتدای کار لیوان های سرو را به مدت ۱ ساعت درون یخچال قرار می دهیم، سپس اجازه می دهیم لیوان ها کاملا خنک شوند. در ادامه یک قابلمه مناسب انتخاب می کنیم.

مرحله دوم

در این مرحله شیر را به همراه نسکافه به قابلمه اضافه می کنیم، سپس قابلمه را روی حرارت ملایم قرار می دهیم. در ادامه شیر را به صورت مداوم روی حرارت مدام هم می زنیم تا نسکافه درون شیر کاملا حل شود.

مرحله سوم

دقت کنید که شیر روی حرارت جوش نزند. در ادامه زمانی که نسکافه و شیر با هم مخلوط شدند، قابلمه را از روی حرارت بر می داریم و درون یخچال قرار می دهیم، سپس اجازه می دهیم مخلوط شیر نسکافه کاملا خنک شود.

مرحله چهارم

در این مرحله لیوان های سرو را از یخچال خارج می کنیم، سپس اطراف لیوان را با سس شکلات تزئین می کنیم. در ادامه ۲ اسکوپ بستنی درون لیوان قرار می دهیم، سپس از مخلوط شیر نسکافه تا نیمه لیوان می ریزیم.

مرحله پنجم

حالا مجددا ۲ اسکوپ بستنی درون لیوان قرار می دهیم و این بار تا اندازه ای که لیوان پر شود مخلوط شیر نسکافه می ریزیم. توجه داشته باشید میزان تعداد اسکوپ بستنی بستگی به حجم لیوان های سروتان دارد.

مرحله ششم

در نهایت لیوان دیگر را به همین ترتیب درست می کنیم، سپس روی کافه گلاسه ها را به سلیقه خود با بیسکویت های خاص، خامه فرم گرفته یا هر مواد دیگری تزئین کرده و به صورت خنک سرو می کنیم. نوش جان.

لطفا امتیاز دهید
دسته بندی: آموزش نوشیدنی
آخرین بروز رسانی در : جمعه 10 دی 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پانا مگ و لینک مستقیم بلا مانع است.