طرز تهیه اسلایس یخچالی

فیلم طرز تهیه ی اسلایس یخچالی طرز تهیه اسلایس یخچالی با نشاسته اسلایس یخچالی با بیسکویت پتی بور طرز تهیه اسلایس یخچالی طرز تهیه اسلایس موز

اسلایس یخچالی یکی از انواع دسرهای ساده و خوشمزه بین المللی است که با مواد بسیار متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه اسلایس یخچالی در ادامه با سایت پانا مگ همراه باشید.

مواد لازم اسلایس یخچالی
شیر۲ لیوان
آرد⅓ لیوان
ژله با طعم دلخواه۱ بسته
وانیل½ مرباخوری
شکر (اختیاری)به مقدار کافی
کره۱۵ گرم
موز (اختیاری)۱ عدد
بیسکوییت پتی بور۲ بسته

طرز تهیه اسلایس یخچالی

مرحله اول

برای تهیه اسلایس یخچالی خوشمزه ابتدای کار درون یک کاسه مناسب شیر را به همراه شکر اضافه می کنیم و هم می زنیم تا ذرات شکر درون شیر حل شود. در ادامه آرد را به همراه وانیل درون شیر می ریزیم.

مرحله دوم

حالا کره را درون شیر اضافه می کنیم، سپس قابلمه را روی حرارت ملایم قرار می دهیم و به صورت مداوم هم می زنیم تا مواد به غلظت مورد نظرمان برسد. توجه داشته باشید غلظت مواد خیلی سفت و خیلی نرم نباشد.

مرحله سوم

در این مرحله یک قالب مناسب انتخاب می کنیم، سپس درون قالب را با کیسه فریزر می پوشانیم و کف قالب بیسکویت های پتی پور را کنار هم قرار می دهیم، سپس از مواد میانی روی بیسکویت ها به صورت پخش می ریزیم.

مرحله چهارم

حالا با پشت قاشق مواد میانی را روی بیسکویت ها پخش می کنیم. در ادامه به همین ترتیب مراحل را تکرار می کنیم تا مواد تمام شود، سپس پوست موز را جدا می کنیم و به صورت حلقه ای برش می زنیم.

مرحله پنجم

در این مرحله اسلایس های موز را کنار هم روی مواد میانی می چنیم، سپس با باقی مانده کیسه فریزر روی آن را کاملا می پوشانیم و به مدت ۱ ساعت درون یخچال قرار می دهیم و اجازه می دهیم تا استراحت کند.

مرحله ششم

حالا پودر ژله هم طعم میوه ها را درون یک کاسه مناسب می ریزیم، سپس ۱ لیوان آب جوش به آن اضافه می کنیم و بنماری می کنیم تا ذرات پودر ژله درون آب جوش حل شود. در ادامه ژله را درون یخچال قرار می دهیم.

مرحله هفتم

در این مرحله پس از گذشت ۳۰ دقیقه زمانی که ژله نیم بند شد از یخچال خارج می کنیم، سپس ژله را هم می زنیم تا بافت آن از هم باز شود. در ادامه ژله را به آرامی روی تیکه های موز می ریزیم و مجددا روی آن را می پوشانیم.

مرحله هشتم

در نهایت قالب را درون یخچال قرار می دهیم، سپس اجازه می دهیم به مدت ۵ ساعت درون یخچال بماند تا کاملا ببندد. پس از گذشت این زمان از یخچال خارج می کنیم، سپس به اندازه دلخواه برش می زنیم و درون کپسول کاغذی قرار می دهیم. نوش جان.

لطفا امتیاز دهید
دسته بندی: آموزش دسر
آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 23 دی 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پانا مگ و لینک مستقیم بلا مانع است.