طرز تهیه سیب زمینی بامیه ای

بامیه سیب زمینی نی نی سایت بامیه سیب زمینی اپارات فیلم طرز تهیه سیب زمینی بامیه ای سیب زمینی بامیه ای خانوم گل طرز تهیه بامیه سیب زمینی خانم مقدم

سیب زمینی بامیه ای یکی از انواع پیش غذاهای ساده بین المللی است که می توانیم از آن برای دیزاین انواع غذا استفاده کنیم، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سیب زمینی بامیه ای در ادامه با سایت پانا مگ همراه باشید.

مواد لازم سیب زمینی بامیه ای
آرد⅔ پیمانه
آب⅔ پیمانه
تخم مرغ۱ عدد
کره۱۵ گرم
نمک۱ قاشق چایخوری
بکینگ پودر½ قاش قایخوری
سیب زمینی کوچک۲ عدد

طرز تهیه سیب زمینی بامیه ای

مرحله اول

برای تهیه سیب زمینی بامیه ای خوشمزه در ابتدای کار سیب زمینی را می شوییم، سپس درون یک قابلمه مناسب قرار می دهیم و تا اندازه ای که روی سیب زمینی ها را بگیرد آب اضافه می کنیم و روی حرارت متوسط قرار می دهیم.

مرحله دوم

حالا اجازه می دهیم سیب زمینی به مدت ۴۵ دقیقه درون آب جوش بماند تا کاملا بپزد و مغز آن نرم شود. در ادامه پس از گذشت این زمان سیب زمینی را از قابلمه خارج می کنیم وپس از گزفتن پوست به صورت داغ با دندانه درشت رنده، رنده می کنیم.

مرحله سوم

در این مرحله کره را به همراه آب درون یک قابلمه مناسب می ریزیم، سپس قابلمه را روی حرارت ملایم قرار می دهیم تا کره درون آب ذوب شود. در ادامه آرد را درون الک می ریزیم و الک می کنیم، سپس یک باره آرد را درون آب می ریزیم.

مرحله چهارم

حالا آرد را به صورت مداوم هم می زنیم تا خمیری منسجم درون قابلمه حاصل شود. در ادامه خمیر را از قابلمه خارج می کنیم، سپس درون یک کاسه مناسب منتقل می کنیم و اجازه می دهیم دمای خمیر کمی کاسته شود.

مرحله پنجم

در این مرحله تخم مرغ را به خمیر ولرم اضافه می کنیم، سپس خوب ورز می دهیم تا مواد ترکیب و یکدست شود. در ادامه پوره سیب زمینی را به همراه بکینگ پودر و نمک به خمیر اضافه می کنیم، سپس خوب ورز می دهیم.

مرحله ششم

حالا خمیر سیب زمینی را درون قیف ماسوره ای با سر ماسوره کنگره ای می ریزیم. در ادامه یک تابه مناسب روی حرارت ملایم قرار می دهیم و مقداری روغن مایع درون آن می ریزیم، سپس سیب زمینی را به اندازه دلخواه درون تابه پایپ می کنیم.

مرحله هفتم

در نهایت سیب زمینی ها را کاملا سرخ می کنیم، سپس روی دستمال حوله ای قرار می دهیم تا روغن اضافی شان کشیده شود. در آخر سیب زمینی ها را درون ظرف مورد نظرمان می ریزیم و به همراه سس دلخواه سرو می کنیم. نوش جان.

لطفا امتیاز دهید
دسته بندی: آموزش آشپزی
آخرین بروز رسانی در : جمعه 8 بهمن 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پانا مگ و لینک مستقیم بلا مانع است.