طرز تهیه روغن جداکننده کیک

طرز تهیه قیمت روغن جدا کننده کیک کاربرد روغن جدا کننده روغن جداکننده کیک دیجی کالا روغن جداکننده کیک نی نی سایت خرید روغن جدا کننده روغن جدا کننده چیست روغن جدا کننده قالب

روغن جداکننده کیک یکی از انواع روغن های دست ساز خانگی است که برای جلوگیری از چسبیدن انواع نان، شیرینی و کیک به قالب استفاده می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه روغن جداکننده کیک در ادامه با سایت پانا مگ همراه باشید.

مواد لازم روغن جداکننده کیک
کره۵۰ گرم
آرد۴ قاشق غذاخوری
روغن مایع¼ لیوان

طرز تهیه روغن جداکننده کیک

مرحله اول

برای تهیه روغن جداکننده کیک خانگی ابتدای کار از ۳۰ دقیقه قبل کره را از یخچال خارج می کنیم، سپس در فضای آشپزخانه قرار می دهیم و اجازه می دهیم کره با دمای محیط هماهنگ شده و به طور کامل نرم شود.

مرحله دوم

حالا پس از گذشت این زمان کره را درون یک کاسه مناسب می ریزیم، سپس با دور کند همزن برقی هم می زنیم تا رنگ کره کمی روشن شده و بافتش یکدست شود. در ادامه آرد را درون الک می ریزیم، سپس ۳ مرتبه الک می کنیم.

مرحله سوم

در این مرحله آرد الک شده را به همراه روغن مایع به کره اضافه می کنیم، سپس با دور تند همزن برقی به مدت ۵ تا ۷ دقیقه هم می زنیم تا روغن جداکننده به حالت خامه ای در آید و رد همزن روی آن بماند.

مرحله چهارم

توجه داشته باشید در حین هم زدن چند بار کاسه را دور گیری کنید تا آرد و کره به صورت یکدست هم زده شود. در ادامه یک شیشه مناسب درب دار انتخاب می کنیم، سپس درون آن را با دستمال به طور کامل خشک می کنیم.

مرحله پنجم

در نهایت روغن جداکننده را درون شیشه می ریزیم، سپس درب آن را محکم می بندیم تا از ورود هوا درون آن جلوگیری کنیم. در ادامه روغن جداکننده را درون یخچال نگهداری می کنیم و برای چرب کردن قالب از آن استفاده می کنیم. نوش جان.

لطفا امتیاز دهید
آخرین بروز رسانی در : شنبه 16 بهمن 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پانا مگ و لینک مستقیم بلا مانع است.