طرز تهیه موهیتو توت فرنگی

طرز تهیه موهیتو توت فرنگی , دستور تهیه موهیتو توت فرنگی

موهیتوی توت فرنگی یکی از انواع نوشیدنی های خاص و بسیار خوشمزه بین المللی است که معمولا در کافه ها سرو می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه موهیتو توت فرنگی در ادامه با سایت پانا مگ همراه باشید.

مواد لازم برای ۲ نفر
توت فرنگی۸ عدد
لیمو ترش تازه۱ عدد بزرگ
برگ نعنا۱۵ برگ
شکر۴ قاشق غذاخوری
یخ پودری و قالبیبه مقدار کافی
تخم ریحان۱ قاشق غذاخوری
آب گازدار سودا یا سون آببه مقدار کافی

طرز تهیه موهیتو توت فرنگی

مرحله اول

برای تهیه موهیتو توت فرنگی ساده ابتدای کار تخم ریحان را درون یک کاسه مناسب می ریزیم و مقداری آب جوش به آن اضافه می کنیم تا خیس بخورد. در ادامه توت فرنگی ها را می شوییم، سپس به صورت نگینی خرد می کنیم.

مرحله دوم

حالا توت فرنگی را درون یک کاسه مناسب می ریزیم، سپس لیمو ترش تازه را می شوییم و به صورت مکعبی کوچک خرد کرده و به توت فرنگی اضافه می کنیم. در ادامه برگ نعنا را می شوییم و به توت فرنگی اضافه می کنیم.

مرحله سوم

در این مرحله مخلوط توت فرنگی را با گوشت کوب می کوبیم تا کمی له شود، سپس شکر را به آن اضافه می کنیم و هم می زنیم تا شکر کاملا حل شود. در ادامه پوره توت فرنگی را درون لیوان سرو می ریزیم.

مرحله چهارم

حالا تخم ریحان را به آرامی روی پوره توت فرنگی اضافه می کنیم، سپس یخ های پودری را به همراه یخ های قالبی درون لیوان سرو قرار می دهیم. در ادامه مقداری آب لیمو ترش تازه به موهیتو اضافه می کنیم.

مرحله پنجم

در نهایت آب گاز دار سودا یا سون آپ را به موهیتو توت فرنگی اضافه می کنیم، سپس با اسلایس های توت فرنگی و برگ نعنا تزئین می کنیم. در آخر موهیتو توت فرنگی را به صورت خنک سرو می کنیم. نوش جان.

لطفا امتیاز دهید
دسته بندی: آموزش نوشیدنی
آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 2 فروردین 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پانا مگ و لینک مستقیم بلا مانع است.