طرز تهیه عصاره مرغ

طرز تهیه عصاره مرغ در شیشه طرز تهیه عصاره مرغ الیت طرز تهیه عصاره مرغ نی نی سایت عصاره مرغ برای چی خوبه طرز استفاده عصاره مرغ طرز استفاده از عصاره مرغ الیت طرز استفاده از عصاره مرغ الیت در سوپ طرز تهیه عصاره مرغ برای نوزاد

عصاره مرغ یکی از انواع طعم های دهنده متداول در آشپزی بین الملل است که در تهیه انواع غذاها استفاده می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه عصاره مرغ در ادامه با سایت پانا مگ همراه باشید.

مواد لازم عصاره مرغ
اسکلت مرغ کامل ۱ عدد
گردن مرغ۱ عدد
ساقه کرفس با برگ۱ ساقه
هویج۱ عدد
پیاز۱ عدد
جعفری۳ تا ۴ ساقه
آویشن۱ قاشق چایخوری
برگ بو۲ عدد
رزماری۱ قاشق چایخوری
دانه فلفل۸ عدد
نمک۱ قاشق غذاخوری

طرز تهیه عصاره مرغ

مرحله اول

برای تهیه عصاره مرغ خانگی ابتدای کار اسکلت مرغ را به همراه گردن و نمک درون یک قابلمه حاوی آب اضافه می کنیم، سپس قابلمه را به مدت ۵ دقیقه روی حرارت زیاد قرار می دهیم تا کف اسکت مرغ خارج شود.

مرحله دوم

حالا پس از گذشت این زمان اسکلت مرغ را آبکش می کنیم تا آب اضافی اش خارج شود. در ادامه اسکلت مرغ را می شوییم، سپس مجددا درون یک قابلمه حاوی آب قرار می دهیم. در ادامه پوست پیاز را جدا می کنیم.

مرحله سوم

در این مرحله پیاز را می شوییم و به ۲ قسمت تقسیم می کنیم، سپس به قابلمه حاوی اسکلت مرغ اضافه می کنیم. در ادامه هویج را می شوییم، سپس پوست آن را جدا می کنیم و به ۳ قسمت تقسیم می کنیم.

مرحله چهارم

حالا جعفری و کرفس را می شوییم، سپس به همراه هویج به اسکلت مرغ اضافه می کنیم. در ادامه آویشن را به همراه رزماری، نمک، دانه فلفل سیاه و برگ بو به قابلمه حاوی اسکلت مرغ اضافه می کنیم.

مرحله پنجم

در نهایت قابلمه را روی حرارت ملایم قرار می دهیم، سپس درب قابلمه را می بندیم و اجازه می دهیم استاک مرغ به مدت ۱ ساعت بپزد. در ادامه پس از گذشت این زمان عصاره مرغ را از صافی رد می کنیم و درون یخچال فریزر نگهداری می کنیم.

لطفا امتیاز دهید
آخرین بروز رسانی در : شنبه 21 اسفند 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پانا مگ و لینک مستقیم بلا مانع است.