طرز تهیه ترافل نارگیل

طرز تهیه ترافل نارگیل طرز تهیه ترافل برای تولد طرز تهیه ترافل ساده ترافل نارگیلی با شیر عسلی طرز تهیه ترافل روسی

ترافل نارگیل یکی از انواع شیرینی های خوشمزه بین المللی است که بافت بسیار نرم و لطیفی دارد، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه ترافل نارگیل در ادامه با سایت پانا مگ همراه باشید.

مواد لازم ترافل نارگیل
شکلات سفید۲۰۰ گرم
پودر نارگیل چرب۲۰۰ گرم
خامه صبحانه۱۰۰ گرم

طرز تهیه ترافل نارگیل

مرحله اول

برای تهیه ترافل نارگیل خوشمزه در ابتدای کار شکلات سفید را به صورت ریز خرد می کنیم و به همراه خامه صبحانه درون یک ظرف مقاوم در برابر حرارت می ریزیم. در ادامه ظرف را روی حرارت بخاری کتری قرار می دهیم.

مرحله دوم

حالا شکلات و خامه را بنماری می کنیم تا کاملا ذوب شده و باهم ترکیب و آمیخته شوند. در ادامه پودر نارگیل را کنترل شده به ظرف اضافه کرده، سپس مخلوط می کنیم تا پودر نارگیل با مخلوط شکلات ترکیب شود.

مرحله سوم

زمانی که مخلوط شکلات آب شده و خامه جمع شد، سپس حالت خمیری پیدا کرد، اضافه کردن پودر نارگیل را متوقف می کنیم. در ادامه مایه ترافل را به صورت مداوم هم می زنیم تا کاملا یکدست و ترکیب شود.

مرحله چهارم

در ادامه ظرف را از روی کتری کنار می گذاریم، سپس به اندازه یک گردو درشت از مایه ترافل بر می داریم و در دست گرد می کنیم. حالا ترافل را درون پودر نارگیل می غلطانیم تا پودر نارگیل سطح آن را کاملا پوشش بدهد.

مرحله پنجم

در این مرحله به همین ترتیب ترافل ها را درست می کنیم تا مایه ترافل به اتمام برسد. در ادامه ترافل ها را درون یخچال قرار می دهیم و اجازه می دهیم به مدت ۳۰ دقیقه استراحت کنند تا سفت و خنک شوند.

مرحله ششم

پس از گذشت این زمان ترافل ها را از یخچال خارج کرده، سپس درون ظرف مورد نظرمان قرار می دهیم. بسته به نوع سلیقه می توانید ترافل ها را با شکلات آب شده تزیین کرده و به همراه چای سرو کنید. نوش جان.

لطفا امتیاز دهید
آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 10 خرداد 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پانا مگ و لینک مستقیم بلا مانع است.