طرز تهیه دم نوش به

طرز تهیه چای به خشک شده طرز تهیه چای به نی نی سایت مضرات چای به چای به برای چی خوبه طرز تهیه چای به لیمو طرز تهیه چای به و سیب طرز تهیه دمنوش به طرز تهیه چای سیب برای لاغری

دم نوش به یکی از انواع نوشیدنی های خوشمزه و مفید ایرانی است که بسیار آرامش بخش و نشاط آور است، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه دمنوش به در ادامه با سایت پانا مگ همراه باشید.

مواد لازم برای ۲ نفر
هل۲ عدد
آب جوش۲ لیوان
چوب دارچین۱ تکه
به خشک۲ قاشق غذاخوری
غنچه گل محمدی خشک۲ عدد

طرز تهیه دمنوش به

مرحله اول

ببرای تهیه دم نوش به خوشمزه در ابتدای کار به را خشک می کنیم، برای این منظور به ها را شسته و از وسط نصف می کنیم، سپس هسته های آنرا جدا کرده و با دندانه های درشت رنده، رنده می کنیم.

مرحله دوم

در ادامه یک تابه مناسب روی حرارت ملایم قرار داده و به رنده شده را به آن می افزاییم، سپس تفت می دهیم تا به تغییر رنگ داده و قهوه ای شود. توجه داشته باشید به را بیش از حد تفت دهید می سوزد.

مرحله سوم

حالا تابه را از روی حرارت برداشته و به را درون یک سینی مناسب می ریزیم، سپس کاملا پخش کرده و اجازه می دهیم در معرض هوا بماند تا کاملا خشک شود. در ادامه درون یک قوری مناسب صافی قرار می دهیم.

مرحله چهارم

در این مرحله به خشک را به همراه دانه هل، چوب دارچین و غنچه گل محمدی درون صافی می ریزیم، سپس آب جوش را به قوری می افزاییم. در ادامه قوری را روی حرارت سماور یا کتری قرار داده تا کاملا دم بکشد.

مرحله پنجم

پس از گذشت ۳۰ دقیقه زمانی که دم نوش کاملا دم کشید، قوری را از روی کتری بر می داریم، سپس درون لیوان های سرومان می ریزیم. در نهایت دمنوش به را همراه نبات یا بیسکویت سرو می کنیم. نوش جان.

لطفا امتیاز دهید
دسته بندی: آموزش نوشیدنی
آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 28 شهریور 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پانا مگ و لینک مستقیم بلا مانع است.