طرز تهیه رانی هلو

طرز تهیه رانی هلو با ماندگاری بالا طرز تهیه رانی هلو برای زمستان طرز تهیه رانی هلو با عسل طرز تهیه رانی هلو آشپزخانه کوچک من طرز تهیه رانی هلو برای زمستان نی نی سایت طرز تهیه رانی هلو نی نی سایت

رانی هلو یکی از انواع نوشیدنی های خوشمزه و بین المللی است که با رسپی های مختلفی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه رانی هلو در ادامه با سایت پانا مگ همراه باشید.

مواد لازم رانی هلو
هلو زعفرانی۱ کیلوگرم
شکر¾ لیوان
لیمو ترش تازه½ لیمو ترش
آب۴ لیوان

طرز تهیه رانی هلو

مرحله اول

برای تهیه رانی هلو به روش خانگی در ابتدای کار هلوها را می شوییم، سپس پوست آنها را جدا می کنیم. در ادامه هلوها را به صورت نگینی خرد کرده و یک قابلمه مناسب روی حرارت ملایم قرار می دهیم.

مرحله دوم

حالا اجازه می دهیم آب جوش بیاید، سپس هلوهای خرد شده را به قابلمه اضافه کرده و اجازه می دهیم تکه های هلو به مدت ۸ تا ۱۰ دقیقه درون آب بجوشند تا کمی نرم شوند. پس از گذشت این زمان شکر را به قابلمه می افزاییم.

مرحله سوم

در ادامه آب لیمو ترش تازه را به قابلمه اضافه کرده و هم می زنیم، سپس اجازه می دهیم ذرات شکر کاملا حل شوند. حالا دو سوم از تکه های هلو را جدا کرده و مابقی آنها را با گوشت کوب برقی به خوبی میکس می کنیم.

مرحله چهارم

در ادامه تکه های هلو را به قابلمه اضافه کرده و اجازه می دهیم کاملا خنک شود. حالا رانی هلو را درون یک پارچ ریخته و اجازه می دهیم به مدت ۳ تا ۴ ساعت درون یخچال استراحت کند تا کاملا خنک شود. گوارای وجود.

لطفا امتیاز دهید
دسته بندی: آموزش نوشیدنی
آخرین بروز رسانی در : شنبه 8 مرداد 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پانا مگ و لینک مستقیم بلا مانع است.