طرز تهیه پودر سیر

طرز تهیه پودر سیر و پودر پیاز طرز تهیه پودر سیر در مایکروفر فیلم طرز تهیه پودر سیر طرز تهیه پودر سیر نی نی سایت علت چسبیدن پودر سیر طریقه استفاده از پودر سیر

پودر سیر یکی از انواع چاشنی های خوشمزه و پرکاربرد است که برای طعم دهی بهتر غذا از آن استفاده می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه پودر سیر در ادامه با سایت پانا مگ همراه باشید.

مواد لازم پودر سیر
سیربه مقدار کافی
نمکبه مقدار کافی

طرز تهیه پودر سیر

مرحله اول

برای تهیه پودر سیر خوشمزه در ابتدای کار سیرها را درون یک کاسه بزرگ ریخته و اجازه می دهیم به مدت ۳۰ دقیقه درون آب بمانند تا خیس بخورند تا پوست آنها به راحتی جدا شود. حالا پوست سیرها را جدا می کنیم.

مرحله دوم

زمانی که پوست سیرها را جدا کردیم، آنها را شسته و به صورت ورقه ای برش می زنیم، سپس روی یک سینی بزرگ می ریزیم. حالا اجازه می دهیم ورقه های سیر در دمای محیط بمانند تا کاملا خشک شوند.

مرحله سوم

زمانی که اسلایس های سیر کاملا خشک شدند، آنها را درون غذاساز ریخته و به خوبی میکس می کنیم تا سیرها پودر شوند. حالا پودر سیر را درون الک ریخته و به خوبی الک می کنیم تا پودر سیر یکدست شود.

مرحله چهارم

در این مرحله مقداری نمک به پودر سیر اضافه کرده و مخلوط می کنیم تا از مرطوب کردن پودر سیر جلوگیری کنیم. در نهایت پودر سیر را درون برخی از غذاها برای طعم دهی بهتر استفاده می کنیم. نوش جان.

لطفا امتیاز دهید
آخرین بروز رسانی در : جمعه 18 شهریور 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پانا مگ و لینک مستقیم بلا مانع است.