طرز تهیه تارت نارگیلی

طرز تهیه تارت نارگیلی خانم صرافا طرز تهیه تارت نارگیلی هانی شف طرز تهیه شیرینی تارت تارت نارگیلی آشپزخانه کوچک من تارت نارگیلی خانم کاوه قیمت شیرینی تارت نارگیلی

تارت نارگیلی یکی از انواع شیرینی های خوشمزه و بین المللی است که به دلیل وجود نارگیل طرفدارهای زیادی دارد، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه تارت نارگیلی در ادامه با سایت پانا مگ همراه باشید.

مواد لازم خمیر تارت
کره۷۵ گرم
شکر۳ قاشق غذاخوری
زرده تخم مرغ۱ عدد
وانیل½ قاشق چایخوری
آرد۱۳۰ گرم
مواد لازم درونی تارت
پودر نارگیل چرب۱۰۰ گرم
آرد گندم۱ قاشق غذاخوری
بیکینگ پودر½ قاشق چایخوری
شکر⅓ پیمانه
شیر یا خامه¼ پیمانه
تخم مرغ۱ عدد
وانیل½ قاشق چایخوری
نمک۱ پنس
روغن مایع یا کره۴۰ گرم

طرز تهیه تارت نارگیلی

مرحله اول

برای تهیه تارت نارگیلی خوشمزه در ابتدای کار کره را از ۳۰ دقیقه قبل از یخچال خارج کرده و اجازه می دهیم دمای آن با دمای محیط کاملا هماهنگ شود. در ادامه به سراغ درست کردن مواد میانی تارت می رویم.

مرحله دوم

برای این منظور پودر نارگیل چرب را به همراه آرد گندم، بیکینگ پودر، شکر، شیر، تخم مرغ، وانیل، نمک و روغن مایع درون غذاساز ریخته و به مدت ۵ دقیقه به خوبی میکس می کنیم تا مواد ترکیب و خمیری شکل شوند.

مرحله سوم

حالا برای تهیه خمیر تارت ابتدا کره به دمای محیط رسیده را به همراه شکر، زرده تخم مرغ و وانیل درون یک کاسه مناسب ریخته و با دور تند همزن برقی به خوبی هم می زنیم تا مخلوط کره کرم رنگ و خامه ای شود.

مرحله چهارم

در ادامه آرد را ۳ مرتبه الک کرده و کم کم به کاسه می افزاییم، سپس به خوبی هم می زنیم تا خمیری نرم و یکدست حاصل شود. حالا خمیر را درون کیسه فریزر گذاشته و به مدت ۳۰ دقیقه درون یخچال قرار می دهیم تا استراحت کند.

مرحله پنجم

۱۵ دقیقه قبل از اتمام استراحت خمیر، فر را با حرارت ۱۹۰ درجه سانتی گراد روشن می کنیم تا کاملا گرم شود. پس از گذشت این زمان از خمیر به اندازه یک فندق جدا کرده و درون قالب‌ های تارت به کمک دست پهن می کنیم.

مرحله ششم

حالا کف خمیرهای تارت را به کمک چنگال چند سوراخ ایجاد کرده، سپس قسمت خالی خمیر را با مواد میانی پر می کنیم. در ادامه قالب ها را درون سینی فر می چینیم و سینی را طبقه وسط فر قرار می دهیم.

مرحله هفتم

حالا اجازه می دهیم تارت های نارگیلی به مدت ۲۰ دقیقه درون فر بمانند تا کاملا پخته شوند. پس از گذشت این زمان گریل را روشن کرده و اجازه می دهیم روی مواد نارگیلی طلایی و خوشرنگ شود. نوش جان.

لطفا امتیاز دهید
آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 27 مهر 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پانا مگ و لینک مستقیم بلا مانع است.