طرز تهیه کورن داگ

طرز تهیه کورن داگ

طرز تهیه کورن داگ، به ظاهر ساده است، اما رازهایی دارد که آن را از هر کورن داگ دیگری متمایز می‌کند. اینجا، ما در سایت آموزشی پانا مگ، قصد داریم شما را با دستور پختی آشنا کنیم که تضمین می‌کند نتیجه‌ای بی‌نظیر و دلچسب خواهید داشت. با ما همراه باشید تا با هم این خوراکی خوش طعم و سرگرم کننده را آماده سازیم.

برای طرز تهیه کورن داگ، ابتدا سوسیس‌ها را به سه قسمت تقسیم کرده و سیخ‌های چوبی را در آنها فرو می‌کنیم، سپس پنیر گودا را دور سوسیس‌ها می‌پیچیم و آنها را برای ۱۰ دقیقه در فریزر قرار می‌دهیم تا سفت شوند. در این فاصله، خمیر را با مخلوط کردن آرد، نمک، پاپریکا، آویشن، فلفل سیاه و تخم مرغ به تدریج اضافه کردن شیر این مخلوط را تهیه می‌کنیم و در نهایت زعفران آب شده را به آن افزوده و به خوبی هم می‌زنیم، سپس سوسیس‌ها را در مخلوط خمیر غلتانده، بعد در پودر سوخاری می‌غلتانیم و در روغن داغ سرخ می‌کنیم. کورن داگ‌ها را با سس دلخواه سرو می‌کنیم.

مواد لازممقدار
آرد سفید۱ لیوان
شیرنصف لیوان
پودر سوخاریبه مقدار کافی
پنیر گودا۱ بسته
سوسیس۲ عدد
تخم مرغ۱ عدد
زعفران آب شده۱ قاشق مرباخوری
فلفل سیاه و آویشنبه مقدار کافی
نمک و پاپریکابه مقدار کافی
روغنبه مقدار کافی

طرز تهیه کورن داگ

مرحله ۱: آماده‌سازی سوسیس‌ها

ابتدا، سوسیس‌ها را با دقت به سه قسمت مساوی تقسیم کنید، سپس به آرامی سیخ‌های چوبی را در مرکز هر قسمت فرو کنید. این کار باعث می‌شود هنگام سرخ کردن، سوسیس‌ها به راحتی نگه داشته شوند و به خوبی پخته شوند.

مرحله ۲: پیچیدن پنیر گودا

پنیر گودا را به صورت نوارهای باریک برش دهید و به دقت دور سوسیس‌هایی که بر روی سیخ قرار دارند بپیچید. این کار باعث می‌شود که در هنگام سرخ شدن، پنیر ذوب شود و طعم دلپذیری به کورن داگ‌ها اضافه کند.

مرحله ۳: استراحت در فریزر

سوسیس‌های پنیری را برای حدود ۱۰ دقیقه در فریزر قرار دهید تا پنیر کمی سفت شود و هنگام غوطه‌ور کردن در مواد خمیری و سرخ کردن، شکل خود را حفظ کند.

مرحله ۴: تهیه مخلوط آرد

در این مرحله، آرد سفید را در یک کاسه بزرگ ریخته و نمک، پاپریکا، آویشن و فلفل سیاه را به آن اضافه کنید. تخم مرغ را نیز شکسته و به مخلوط اضافه کنید و همه مواد را به خوبی با هم ترکیب کنید تا یکدست شوند.

مرحله ۵: اضافه کردن شیر

شیر را به تدریج در طی دو یا سه مرحله به مخلوط آرد اضافه کنید. پس از هر بار اضافه کردن شیر، مواد را به خوبی هم بزنید تا خمیری نرم و یکدست حاصل شود.

مرحله ۶: افزودن زعفران

در این مرحله، زعفران آب شده را به مخلوط خمیری اضافه کنید و دوباره هم بزنید تا رنگ زیبای زعفران به خوبی در تمام خمیر پخش شود.

مرحله ۷: غوطه‌ور کردن سوسیس‌ها

سوسیس‌هایی که از فریزر خارج کرده‌اید را ابتدا در مخلوط خمیری غوطه‌ور کنید، سپس آن‌ها را به آرامی در پودر سوخاری بغلتانید تا به خوبی پوشیده شوند.

مرحله ۸: سرخ کردن کورن داگ‌ها

در یک تابه عمیق، مقداری روغن ریخته و آن را روی حرارت متوسط گرم کنید، سپس کورن داگ‌ها را به آرامی در روغن داغ قرار دهید و آن‌ها را از همه طرف تا زمانی که طلایی و ترد شوند، سرخ کنید.

مرحله ۹: سرو کورن داگ‌ها

پس از اینکه کورن داگ‌ها سرخ شدند، آن‌ها را روی دستمال کاغذی قرار دهید تا روغن اضافی آن گرفته شود، سپس کورن داگ‌ها را با سس دلخواه خود، مانند کچاپ یا مایونز، سرو کنید و از طعم دلچسب آن‌ها لذت ببرید.

لطفا امتیاز دهید
دسته بندی: آموزش آشپزی
آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 16 اسفند 1402

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پانا مگ و لینک مستقیم بلا مانع است.