طرز تهیه ساندویچ تن ماهی

طرز تهیه ساندویچ تن ماهی با سیب زمینی ساندویچ تن ماهی با سس مایونز ساندویچ تن ماهی یونانی طرز تهیه ساندویچ تن ماهی با قارچ ساندویچ سرد با تن ماهی طرز تهیه ساندویچ ماهی ترکیه ساندویچ تن ماهی با نان تست طرز تهیه ساندویچ تن ماهی با پنیر پیتزا

ساندویچ تن ماهی یکی از انواع ساندویچ های خوشمزه و پرطرفدار بین المللی است که با مواد بسیار متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه ساندویچ تن ماهی در ادامه با سایت پانا مگ همراه باشید.

مواد لازم برای ۳ نفر
کنسرو تن ماهی۲ عدد
کنسرو مخلوط نخود فرنگی، ذرت و هویج۱ عدد
سیب زمینی۲ عدد
خیارشور۴ عدد
شوید تازه۱۰۰ گرم
سس مایونز۵ قاشق غذاخوری
آبلیمو۲ قاشق غذاخوری
نمکبه مقدار کافی

طرز تهیه ساندویچ تن ماهی

مرحله اول

برای تهیه ساندویچ تن ماهی خوشمزه، ابتدای کار یک قابلمه را تا نیمه پر از آب می کنیم، سپس روی حرارت قرار می دهیم. در ادامه کنسرو تن ماهی و کنسرو مخلوط نخود فرنگی، ذرت و هویج را درون قابلمه قرار می دهیم.

مرحله دوم

حالا اجازه می دهیم به مدت ۲۰ دقیقه کنسرو ها به طور کامل بجوشند. در ادامه کنسرو ها را از قابلمه خارج می کنیم، سپس اجازه می دهیم کمی خنک شوند. در ادامه سیب زمینی را می شوییم، سپس درون قابلمه قرار می دهیم.

مرحله سوم

در این مرحله آب را تا حدی که روی سیب زمینی را بگیرد به قابلمه اضافه می کنیم، سپس روی حرارت قرار می دهیم و اجازه می دهیم به مدت ۴۵ دقیقه به طور کامل بپزد. در این حین شوید تازه را می شوییم، سپس آبکش می کنیم.

مرحله چهارم

حالا اجازه می دهیم، آب اضافی شوید خارج شود. در ادامه شوید را روی تخته گوشت به صورت ریز ساطوری می کنیم، سپس درون یک ظرف مناسب می ریزیم. در ادامه سس مایونز، نمک و آبلیمو را به ظرف حاوی شوید اضافه می کنیم.

مرحله پنجم

در این مرحله مواد را با هم خوب مخلوط می کنیم تا ترکیب و یکدست شود. پس از گذشت ۴۵ دقیقه وقتی سیب زمینی به طور کامل پخت آن را از قابلمه خارج می کنیم و اجازه می دهیم کاملا خنک شود، سپس به صورت مکعبی خرد می کنیم.

مرحله ششم

در این مرحله کنسرو مخلوط نخود فرنگی، ذرت و هویج وقتی خنک شد، آن را درون آبکش می ریزیم، سپس اجازه می دهیم آب اضافی شان خارج شود. در ادامه خیارشور را میشوییم، سپس به صورت ریز نگینی خرد می کنیم.

مرحله هفتم

حالا کنسرو مخلوط، سیب زمینی و خیارشور را به مخلوط شوید و سس اضافه می کنیم، سپس مخلوط می کنیم تا مواد یکدست شود. در ادامه کنسرو تن ماهی را از صافی رد می کنیم تا روغن اضافی اش گرفته شود.

مرحله هشتم

در این مرحله تن ماهی را درون ظرف جداگانه می ریزیم و با کمک چنگال گوشت ماهی را از هم جدا می کنیم. در ادامه تن ماهی را به مواد ساندویچ اضافه می کنیم، سپس خوب زیر و رو می کنیم تا تمام مواد به سس آغشته شوند.

مرحله نهم

در نهایت درب ظرف را می گذاریم، سپس اجازه می دهیم به مدت ۱ تا ۲ ساعت در یخچال استراحت کند. در ادامه می توانید مواد ساندویچ تن ماهی را درون نان باگت تازه بریزید، سپس به همراه نوشیدنی میل کنید. نوش جان.

لطفا امتیاز دهید
دسته بندی: آموزش آشپزی
آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 9 آذر 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پانا مگ و لینک مستقیم بلا مانع است.