طرز تهیه پاپ کورن مرغ

طرز تهیه پاپ کورن مرغ پاپ کورن مرغ رستورانی فیلم طرز تهیه پاپ کورن مرغ طرز تهیه چیکن پاپ کورن

پاپ کورن مرغ یکی از انواع غذاهای خوشمزه و ساده بین المللی است که شباهت زیادی به چیکن سوخاری دارد، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه پاپ کورن مرغ در ادامه با سایت پانا مگ همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
نشاسته سیب زمینی½ پیمانه
زنجبیل۲ قاشق غذاخوری
سس سویا۲ قاشق غذاخوری
روغن کنجد۱ قاشق غذاخوری
شکر۱ قاشق غذاخوری
ران مرغ۳ عدد
سیر۳ حبه
روغن مایعبه مقدار کافی

طرز تهیه پاپ کورن مرغ

مرحله اول

برای تهیه پاپ کورن مرغ خوشمزه ابتدای کار ران مرغ را می شوییم، سپس به صورت تکه های مکعبی کوچک خرد می کنیم. در ادامه تکه های ران مرغ را درون یک کاسه مناسب می ریزیم، سپس پوست سیر را جدا می کنیم.

مرحله دوم

حالا سیر را می شوییم، سپس با دندانه های ریز رنده، رنده می کنیم. در ادامه پوست زنجبیل را جدا می کنیم، سپس به صورت ریز رنده می کنیم. در ادامه سیر و زنجبیل رنده شده را درون کاسه حاوی تکه های ران مرغ می ریزیم.

مرحله سوم

در این مرحله سس سویا را به همراه روغن کنجد و شکر درون کاسه حاوی تکه های ران مرغ می ریزیم. در ادامه مخلوط مرغ را با دست ماساژ می دهیم تا مرغ کاملا مزه دار شود، سپس روی کاسه را با سلفون می پوشانیم.

مرحله چهارم

حالا تکه های گوشت مرغ مزه دار شده را به مدت ۱ ساعت درون یخچال قرار می دهیم تا استراحت کند. در ادامه پس از گذشت این زمان مرغ مزه دار شده را از یخچال خارج می کنیم، سپس نشاسته سیب زمینی اضافه می کنیم.

مرحله پنجم

در این مرحله تکه های گوشت مرغ را مجددا با دست مخلوط می کنیم تا نشاسته سیب زمینی با تکه های مرغ آغشته شود. در ادامه یک تابه مناسب انتخاب می کنیم، سپس روی حرارت متوسط قرار می دهیم.

مرحله ششم

حالا به اندازه ای که پاپ کورن ها درون تابه شناور بمانند روغن مایع می ریزیم و اجازه می دهیم روغن کاملا داغ شود، سپس نیمی از پاپ کورن ها را درون تابه قرار می دهیم و اجازه می دهیم به مدت ۵ تا ۷ دقیقه کاملا سرخ شوند.

مرحله هفتم

در این مرحله زمانی که یک طرف پاپ کورن ها کاملا سرخ شد، بر می گردانیم و اجازه می دهیم طرف دیگر آنها نیز کاملا سرخ شود. زمانی که پاپ کورن ها کاملا سرخ شدند از تابه خارج می کنیم، سپس روی دستمال حوله ای قرار می دهیم.

مرحله هشتم

در نهایت باقی مانده پاپ کورن ها را درون تابه می ریزیم و به دلیل افزایش حرارت روغن اجازه می دهیم به مدت ۲ تا ۳ دقیقه درون روغن سرخ شود. در آخر پاپ کورن ها را با سس دلخواه و جعفری خرد شده سرو می کنیم. نوش جان.

لطفا امتیاز دهید
دسته بندی: آموزش آشپزی
آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 20 دی 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پانا مگ و لینک مستقیم بلا مانع است.