طرز تهیه چیپس پاستا

طرز تهیه چیپس پاستا در فر چیپس پاستا بدون روغن کرانچی با پاستا نی نی سایت طرز تهیه چیپس ماکارونی پاپیونی چیپس پاستا نی نی سایت طرز تهیه پفک با ماکارونی

چیپس پاستا یکی از انواع چیپس های خوشمزه و ساده بین المللی است که با طعم های متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه چیپس پاستا در ادامه با سایت پانا مگ همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
پاستا۱ بسته
روغن مایعبه مقدار کافی
نمک و فلفل سیاهبه مقدار کافی

طرز تهیه چیپس پاستا

مرحله اول

برای تهیه چیپس پاستا خانگی ابتدای کار درون یک قابلمه مناسب را تا نیمه پر از آن می کنیم، سپس قابلمه را روی حرارت زیاد قرار می دهیم تا آب به نقطه جوش برسد. در ادامه مقداری نمک و فلفل سیاه درون آب جوش می ریزیم.

مرحله دوم

حالا زمانی که آب جوش آمد پاستا را درون آن می ریزیم، سپس اجازه می دهیم پاستا درون آب جوش بماند تا بپزد. در ادامه زمانی که پخت اولیه پاستا تکمیل شد، آن را از روی حرارت بر می داریم، سپس درون آبکش می ریزیم تا آب اضافی اش خارج شود.

مرحله سوم

در این مرحله پاستا را با آب سرد می شوییم تا نشاسته آن از کاملا از بین برود. در ادامه اجازه می دهیم پاستا درون آبکش بماند تا آب اضافی اش به طور کامل خارج شود. در ادامه یک پارچه تمیز روی سطح کار قرار می دهیم.

مرحله چهارم

حالا پاستا ها را دانه دانه با فاصله روی پارچه می چینیم، سپس اجازه می دهیم به مدت ۲۴ ساعت روی پارچه بمانند تا کاملا خشک شود. در ادامه پس از گذشت ۱۲ ساعت پاستا را بر می گردانیم تا کاملا خشک شوند.

مرحله پنجم

در این مرحله پس از گذشت این زمان یک قابلمه کوچک روی حرارت متوسط قرار می دهیم، سپس تا اندازه ای که پاستاها درون آن شناور بمانند روغن می ریزیم و اجازه می دهیم روغن کاملا داغ شود، سپس پاستا را درون آن می ریزیم.

مرحله ششم

توجه داشته باشید پاستا بلافاصله سرخ می شود. در ادامه زمانی که پاستا کاملا سرخ شد آن را از تابه خارج می کنیم، سپس روی دستمال حوله ای قرار می دهیم تا روغن اضافی اش کشیده شود. در آخر چیپس پاستا را به همراه سس دلخواه سرو می کنیم. نوش جان.

لطفا امتیاز دهید
دسته بندی: آموزش آشپزی
آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 28 دی 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پانا مگ و لینک مستقیم بلا مانع است.