طرز تهیه میلک شیک قهوه

طرز تهیه میلک شیک قهوه طرز تهیه میلک شیک قهوه بدون بستنی طرز تهیه میلک شیک با بستنی قهوه طرز تهیه میلک شیک قهوه و موز طرز تهیه میلک شیک شکلاتی طرز تهیه شیک اسپرسو

میلک شیک قهوه یکی از انواع نوشیدنی های خوشمزه و ساده بین المللی است که معمولا در کافه ها سرو می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه میلک شیک قهوه در ادامه با سایت پانا مگ همراه باشید.

مواد لازم برای ۱ نفر
اسپرسو یا قهوه ترک۱ شات
بستنی وانیلی۴ اسکوپ
سس شکلات۱ قاشق غذاخوری
شیر سرد⅓ فنجان
خامه صبحانهبه مقدار کافی

طرز تهیه میلک شیک قهوه

مرحله اول

برای تهیه میلک شیک قهوه خوشمزه ابتدای کار اسپرسو یا قهوه ترک را به همراه بستنی وانیلی، سس شکلات و شیر سرد درون بلندر یا غذاساز می ریزیم، سپس خوب مخلوط می کنیم تا مواد ترکیب و یکدست شود.

مرحله دوم

حالا یک لیوان سرو انتخاب می کنیم، سپس دیواره های لیوان را برای جلوه زیبا تر مقداری از سس شکلات می ریزیم و میلک شیک قهوه را درون لیوان اضافه می کنیم. در ادامه خامه صبحانه را با چنگال هم می زنیم.

مرحله سوم

در این مرحله زمانی که بافت خامه صبحانه از هم باز شد مقداری از آن را به آرامی روی میلک شیک قهوه قرار می دهیم. در ادامه مقداری سس شکلات و پودر قهوه به عنوان تزئین روی خامه صبحانه می ریزیم.

مرحله چهارم

در نهایت بسته به نوع سلیقه می توانید غلظت میلک شیک را با مقدار شیر تغییر دهید، در صورتی که مقدار شیر را کاهش دهید میلک شیک غلیظ تر و با قوام می شود و با افزایش مقدار شیر میلک شیک شل تر می شود. نوش جان.

لطفا امتیاز دهید
دسته بندی: آموزش نوشیدنی
آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 27 بهمن 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پانا مگ و لینک مستقیم بلا مانع است.