طرز تهیه سس بشامل

طرز تهیه سس بشامل بدون خامه طرز تهیه سس بشامل در برنامه بهونه طرز تهیه سس بشامل برای لازانیا طرز تهیه سس بشامل با ماست طرز تهیه سس بشامل با خامه طرز تهیه سس بشامل با روغن مایع طرز تهیه سس بشامل برای 4 نفر طرز تهیه سس بشامل با سس مایونز

سس بشامل یکی از انواع سس های خوشمزه فرانسوی است که در تهیه برخی غذاها استفاده می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سس بشامل در ادامه با سایت پانا مگ همراه باشید.

مواد لازم سس بشامل
شیر۲ لیوان
آرد سفید۴ قاشق غذاخوری
سس مایونز یا خامه صبحانه۱ قاشق غذاخوری
نمک، فلفل سیاه و پودر آویشنبه مقدار کافی

طرز تهیه سس بشامل

مرحله اول

برای تهیه سس بشامل ساده ابتدای کار آرد را به همراه شیر درون یک قابلمه مناسب می ریزیم، سپس مخلوط می کنیم تا آرد درون شیر حل شود. در ادامه قابلمه حاوی مخلوط شیر را روی حرارت ملایم قرار می دهیم.

مرحله دوم

حالا مخلوط شیر را به صورت مداوم هم می زنیم تا سس به غلظت مطلوب برسد. در ادامه زمانی که سس کمی غلیظ شد، مقداری نمک، فلفل سیاه، پودر آویشن به همراه سس مایونز یا خامه صبحانه را اضافه می کنیم و هم می زنیم.

مرحله سوم

در این مرحله سس را هم می زنیم تا مواد ترکیب و یکدست شوند. در ادامه توجه داشته باشید تا زمانی که سس به غلظت مطلوب برسد هم زدن را متوقف نکنید به دلیل آن که سس بشامل سریع ته می گیرد.

مرحله چهارم

در نهایت زمانی که سس بشامل به غلظت فرنی رسید حرارت را خاموش می کنیم، سپس قابلمه را از روی حرارت بر می داریم. در آخر از سس بشامل برای تهیه غذاهایی مانند لازانیا، پاستا آلفردو و پیتزا استفاده می کنیم. نوش جان.

لطفا امتیاز دهید
آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 25 اسفند 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پانا مگ و لینک مستقیم بلا مانع است.