طرز تهیه سوپ ذرت

طرز تهیه سوپ ذرت و مرغ طرز تهیه سوپ ذرت با شیر طرز تهیه سوپ ذرت و هویج طرز تهیه سوپ ذرت و قارچ

سوپ ذرت یکی از انواع غذاهای ساده و خوشمزه بین المللی است که با ترکیبات متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سوپ ذرت در ادامه با سایت پانا مگ همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
پیازچه½ پیمانه
کرفس½ پیمانه
تره فرنگی۱ ساقه
آرد ذرت۳ قاشق سوپ خوری
نمک و فلفل سیاهبه مقدار کافی
کنسرو ذرت۲ قوطی
شیر۲ پیمانه
خامه صبحانه۱۰۰ گرم
کره۱۰۰ گرم
استاک مرغ۲ پیمانه

طرز تهیه سوپ ذرت

مرحله اول

برای تهیه سوپ ذرت خوشمزه در ابتدای کار قسمت سفید تره فرنگی را جدا می کنیم، سپس به همراه پیازچه و کرفس می شوییم و خرد می کنیم. در ادامه یک قابلمه مناسب روی حرارت ملایم قرار می دهیم و کره را به آن اضافه می کنیم.

مرحله دوم

در این مرحله اجازه می دهیم کره کاملا ذوب شود، سپس پیازچه را به قابلمه اضافه می کنیم و تفت می دهیم. در ادامه کرفس را به همراه تره فرنگی به پیازچه اضافه می کنیم و به تفت دادن ادامه می دهیم تا سبزیجات کاملا نرم شوند.

مرحله سوم

حالا آرد را به سبزیجات اضافه می کنیم و تفت می دهیم تا بوی خامی آرد گرفته شود. در ادامه استاک مرغ را به همراه نمک و فلفل سیاه به سبزیجات اضافه می کنیم و اجازه می دهیم جوش بیاید، سپس کنسرو های ذرت را درون آبکش می ریزیم.

مرحله چهارم

در این مرحله اجازه می دهیم تا آب اضافی کنسرو های ذرت خارج شود. زمانی که استاک مرغ جوش آمد، آب یک قوطی ذرت را به آن اضافه می کنیم و هم می زنیم. در ادامه قوطی دوم ذرت را درون غذاساز می ریزیم و میکس می کنیم.

مرحله پنجم

حالا ذرت خرد شده را به سوپ اضافه می کنیم و هم می زنیم. در ادامه شیر را به سوپ اضافه می کنیم و هم می زنیم، سپس اجازه می دهیم سوپ کاملا جا بیوفتد. در ادامه زمانی که سوپ ذرت جا افتاد، حرارت را خاموش می کنیم.

مرحله ششم

در نهایت خامه را با ۱ ملاقه از سوپ مخلوط می کنیم تا هم دمای سوپ شود، سپس به آن اضافه می کنیم و هم می زنیم تا خامه درون سوپ پخش شود. در آخر سوپ ذرت را درون ظرف مورد نظرمان می ریزیم و سرو می کنیم. نوش جان.

لطفا امتیاز دهید
دسته بندی: آموزش آشپزی
آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 3 فروردین 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پانا مگ و لینک مستقیم بلا مانع است.