طرز تهیه بیسکویت جو رژیمی

طرز تهیه بیسکویت جو پرک طرز تهیه بیسکویت جو دوسر طرز تهیه بیسکویت جو پرک رژیمی طرز تهیه بیسکویت جو ستاک طرز تهیه بیسکویت رژیمی سبوس دار طرز تهیه بیسکویت رژیمی بدون شکر خواص بیسکویت جو

بیسکوئیت جو رژیمی یکیاز انواع بیسکوئیت ها محبوب در سراسر جهان است که با مواد متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه بیسکویت جو رژیمی در ادامه با سایت پانا مگ همراه باشید.

مواد لازم بیسکویت جو رژیمی
کره سرد۱۳۰ گرم
آرد جو۲۰۰ گرم
سبوس گندم۵۰ گرم
پودر قند۵۰ گرم
شیره انگور یا شیره خرما۳ قاشق غذاخوری
شیر۳ قاشق غذاخوری
نمکنوک قاشق چایخوری
وانیل¼ قاشق چایخوری
بکینگ پودر۱ قاشق چایخوری

طرز تهیه بیسکویت جو رژیمی

مرحله اول

برای تهیه بیسکویت جو رژیمی ساده ابتدای کار آرد جو را به همراه سبوس گندم، پودر قند، نمک و بکینگ پودر درون غذاساز می ریزیم. در ادامه کره سرد را به تکه های کوچک خرد می کنیم، سپس درون غذاساز اضافه می کنیم.

مرحله دوم

حالا مخلوط آرد را میکس می کنیم تا به حالت خرده نان در آید، سپس شیر را اضافه می کنیم و مجددا میکس می کنیم تا خمیر درون غذاساز جمع شود. در ادامه خمیر را درون کیسه فریزر قرار می دهیم و اجازه می دهیم درون یخچال استراحت کند.

مرحله سوم

در این مرحله پس از گذشت ۳۰ دقیقه خمیر را از یخچال خارج می کنیم، سپس بین دو کیسه فریزر قرار می دهیم. در ادامه خمیر را با وردنه به ضخامت نیم میلی متر باز می کنیم و با کاتر دلخواه قالب می ریزیم، سپس با چنگال روی آن سوراخ ایجاد می کنیم.

مرحله چهارم

حالا فر را روی حرارت ۱۸۰ درجه سانتی گراد قرار می دهیم، سپس اجازه می دهیم فر به طور کامل گرم شود. در ادامه روی سینی فر را با کاغذ روغنی می پوشانیم، سپس بیسکوییت ها را درون سینی قرار می دهیم.

مرحله پنجم

در این مرحله سینی را طبقه وسط فر قرار می دهیم، سپس اجازه می دهیم بیسکویت ها به مدت ۱۲ تا ۱۵ دقیقه درون فر بمانند تا به طور کامل پخته شوند. در ادامه پس از گذشت این زمان سینی را از فر خارج می کنیم.

مرحله ششم

در نهایت بدون دست زدن به بیسکویت ها اجازه می دهیم کاملا خنک شوند.در ادامه یک ظرف مناسب انتخاب می کنیم، سپس بیسکویت ها را درون ظرف مورد نظرمان قرار می دهیم و به همراه چای تازه دم سرو می کنیم. نوش جان.

لطفا امتیاز دهید
آخرین بروز رسانی در : جمعه 12 فروردین 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پانا مگ و لینک مستقیم بلا مانع است.