طرز تهیه وافل

طرز تهیه وافل در خانه بدون دستگاه طرز تهیه وافل در ساندویچ ساز طرز تهیه وافل در ماهیتابه طرز تهیه وافل انگلیسی طرز تهیه وافل پنیری طرز تهیه وافل فرانسوی طرز تهیه وافل کلاسیک طرز تهیه وافل در فر

ترافل یکی از انواع شیرینی های ساده و بسیار خوشمزه امریکایی است که با طعم های متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه وافل در ادامه با سایت پانا مگ همراه باشید.

مواد لازم وافل
آرد۱ لیوان
بکینگ پودر۱ قاشق چایخوری
شکر۱ قاشق غذاخوری
تخم‌ مرغ۱ عدد
کره۳۰ گرم
شیر¾ لیوان
وانیلنوک قاشق چایخوری

طرز تهیه وافل

مرحله اول

برای تهیه وافل به روش آمریکایی ابتدای کار از ۳۰ دقیقه قبل تمام مواد یخچالی را از یخچال خارج می کنیم، سپس در فضای آشپزخانه قرار می دهیم و اجازه می دهیم مواد با دمای محیط به طور کامل هماهنگ شوند.

مرحله دوم

حالا تخم مرغ را درون یک کاسه مناسب اضافه می کنیم، سپس با دور تند همزن برقی به مدت ۳ دقیقه هم می زنیم. در ادامه پس از گذشت این زمان شیر را به همراه کره به تخم مرغ اضافه می کنیم و هم می زنیم.

مرحله سوم

در این مرحله آرد را به همراه بکینگ پودر درون الک می ریزیم، سپس درون یک کاسه مناسب الک می کنیم. در ادامه شکر را به همراه وانیل به آرد اضافه می کنیم و مخلوط می کنیم تا مواد ترکیب و یکدست شوند.

مرحله چهارم

حالا مخلوط تخم مرغ را به مخلوط آرد اضافه می کنیم، سپس با دور کند همزن برقی هم می زنیم تا مواد ترکیب و یکدست شوند. در ادامه دستگاه وافل ساز را روشن می کنیم، سپس اجازه می دهیم کاملا گرم شود.

مرحله پنجم

در این مرحله ۱ ملاقه از مایه وافل درون دستگال می ریزیم، سپس درب آن را می بندیم و اجازه می دهیم وافل به مدت ۵ دقیقه درون دستگاه بماند تا کاملا طلایی و فرم بگبرد. در ادامه پس از گذشت این زمان وافل را از دستگاه خارج می کنیم.

مرحله ششم

در نهایت به همین ترتیب وافل ها را درون دستگاه آماده می کنیم. در آخر وافل ها را درون ظرف مورد نظرمان قرار می دهیم و نسبت به ذائقه خود همراه عسل، خامه و اسلایس های میوه سرو می کنیم. نوش جان.

لطفا امتیاز دهید
آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 7 اردیبهشت 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پانا مگ و لینک مستقیم بلا مانع است.