طرز تهیه مارمالاد توت فرنگی

طرز تهیه مارمالاد توت فرنگی بدون ژلاتین طرز تهیه مارمالاد توت فرنگی بدون شکر طرز تهیه مارمالاد توت فرنگی آپارات طرز تهیه مارمالاد توت فرنگی با ژلاتین طرز تهیه مارمالاد توت فرنگی با عسل طرز تهیه مارمالاد با نشاسته مارمالاد توت فرنگی رزا منتظمی

مارمالاد توت فرنگی یکی از انواع مارمالادهای خوشمزه و خوش عطر است که معمولا برای تزیین برخی از شیرینی ها استفاده می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه مارمالاد توت فرنگی در ادامه با سایت پانا مگ همراه باشید.

مواد لازم مارمالاد توت فرنگی
توت فرنگی۱ کیلوگرم
شکر۱ کیلوگرم
پودر ژلاتین۱ قاشق غذاخوری

طرز تهیه مارمالاد توت فرنگی

مرحله اول

برای تهیه مارمالاد توت فرنگی به روش خانگی در ابتدای کار توت فرنگی ها را شسته، سپس آنها را درون غذاساز می ریزیم و به خوبی میکس می کنیم تا توت فرنگی ها کاملا پوره شوند و به همراه شکر درون یک قابلمه مناسب می ریزیم.

مرحله دوم

حالا قابلمه را روی حرارت ملایم قرار داده، سپس اجازه می دهیم پوره توت فرنگی جوش بیاید. در ادامه کف حاصل از جوشیدن پوره توت فرنگی را با قاشق جمع کرده و دور می ریزیم تا در آخر مارمالاد با کیفیت و شفافی داشته باشیم.

مرحله سوم

در این مرحله ژلاتین را با دو قاشق آب ولرم درون یک کاسه می ریزیم، سپس ژلاتین را روی حرارت غیر مستقیم بخار آب بنماری می کنیم تا کاملا شفاف شود. زمانی که پوره توت فرنگی کاملا غلیظ شد ژلاتین را به قابلمه می افزاییم.

مرحله چهارم

پس از اضافه کردن ژلاتین به قابلمه، مخلوط می کنیم و بلافاصله قابلمه را از روی حرارت کنار می گذاریم. در ادامه اجازه می دهیم مارمالاد توت فرنگی به مدت یک شبانه روز در یخچال استراحت کند تا به غلظت مناسب برسد.

مرحله پنجم

پس از گذشت این زمان، مارمالاد توت فرنگی را از یخچال خارج کرده و درون یک ظرف استریل شده درب دار می ریزیم و درب آنرا بسته، سپس درون یخچال نگهداری می کنیم. در نهایت از مارمالاد توت فرنگی برای تزیین برخی شیرینی ها استفاده کنید. نوش جان.

لطفا امتیاز دهید
آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 29 خرداد 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پانا مگ و لینک مستقیم بلا مانع است.