طرز تهیه میلک شیک انبه

طرز تهیه شیک انبه با بستنی شیک انبه بدون بستنی قیمت شیک انبه طرز تهیه شیک انبه و موز طرز تهیه میلک شیک مخصوص طرز تهیه شیک انبه و آناناس شیک انبه و توت فرنگی

میلک شیک انبه یکی از انواع نوشیدنی های خوشمزه و بین المللی است که با طعم های مختلف درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه میلک شیک انبه در ادامه با سایت پانا مگ همراه باشید.

مواد لازم برای ۲ نفر
انبه۲ عدد بزرگ
موز۱ عدد
بستنی وانیلی یا بستنی انبه۱ لیوان بزرگ
شیر سرد½ لیوان
مغز پسته۱ قاشق غذاخوری
پودر هل (اختیاری)نوک قاشق غذاخوری

طرز تهیه میلک شیک انبه

مرحله اول

برای تهیه میلک شیک انبه خوشمزه در ابتدای کار از ۱ ساعت قبل از شروع کار موز و انبه را به مدت ۱ ساعت درون فریزر قرار می دهیم تا حالت نمیه منجمد پیدا کنند. پس از گذشت این زمان موز و انبه را از فریزر خارج می کنیم.

مرحله دوم

حالا پوست موز و انبه را جدا کرده و خرد می کنیم، سپس درون غذاساز یا میکسر می ریزیم. در ادامه بستنی را به همراه شیر و پودر پسته به غذاساز اضافه کرده و به خوبی میکس می کنیم تا مواد کاملا له و پوره شوند.

مرحله سوم

حالا لیوان های مورد نظرمان را انتخاب می کنیم، سپس میلک شیک انبه را درون لیوان ها می ریزیم. در ادامه به دلخواه روی میلک شیک را با اسلایس های انبه، موز و مغز پسته تزیین کرده و سرو می کنیم.

مرحله چهارم

در صورتی که تمایل به داشتن میلک شیک غلیظ داشته باشید، می توانید مقدار موز و انبه را افزایش دهید، در غیر این صورت علاقه به داشتن میلک شیک رقیق داشته باشد مقدار شیر را کمی افزایش دهید. نوش جان.

لطفا امتیاز دهید
دسته بندی: آموزش نوشیدنی
آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 7 تیر 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پانا مگ و لینک مستقیم بلا مانع است.