طرز تهیه چای لاته

فواید چای لاته طرز تهیه چای لاته اماده قیمت چای لاته پودر چای لاته طرز تهیه چای لاته با دستگاه طریقه مصرف چای لاته طرز تهیه چای لاته سیب و دارچین طرز تهیه چای لاته کاراملی

چای لاته یکی از انواع نوشیدنی های کافی شاپی و بین المللی است که با ادویه های مختلفی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه چای لاته در ادامه با سایت پانا مگ همراه باشید.

مواد لازم چای لاته
شیر۲ لیوان
آب جوش۱ لیوان
چای۲ قاشق غذاخوری
هل۱ عدد
میخک۲ عدد
پودر دارچین½ قاشق چایخوری
پودر زنجبیل۱ قاشق چایخوری
فلفل سیاه¼ قاشق چایخوری

طرز تهیه چای لاته

مرحله اول

برای تهیه چای لته خوشمزه در ابتدای کار چای را به همراه آب جوش درون یک قوری ریخته و اجازه می دهیم چای به مدت ۲ تا ۳ دقیقه دم بکشد. در ادامه شیر را درون شیر جوش ریخته و روی حرارت ملایم می گذاریم.

مرحله دوم

حالا اجازه می دهیم شیر جوش بیاید، سپس چای دم کشیده را به شیر جوش اضافه کرده و مخلوط می کنیم. در ادامه پوست هل را جدا کرده و دانه های آنرا به همراه میخک به شیر جوش اضافه می کنیم.

مرحله سوم

در ادامه فلفل سیاه را به همراه پودر زنجبیل و پودر دارچین به شیر جوش اضافه کرده و مخلوط می کنیم. حالا اجازه می دهیم چای لته به مدت ۲ تا ۳ دقیقه روی حرارت بجوشد تا مزه ها با هم ترکیب شوند.

مرحله چهارم

پس از گذشت این زمان شیر جوش را از روی حرارت برداشته و چای را از صافی رد می کنیم تا کاملا یکدست شود. در نهایت چای را درون فنجان های مورد نظرمان ریخته و به دلخواه با عسل یا شکر سرو می کنیم. نوش جان.

لطفا امتیاز دهید
دسته بندی: آموزش نوشیدنی
آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 21 تیر 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پانا مگ و لینک مستقیم بلا مانع است.