طرز تهیه لیمو خشک ورقه ای

خواص لیمو خشک ورقه ای نی نی سایت لیمو خشک ورقه ای برای چی خوبه طرز خشک کردن لیمو ترش ورقه ای نی نی سایت لیمو خشک حلقه ای موارد استفاده لیمو خشک ورقه ای لیمو خشک ورقه ای دیجی کالا طرز خشک کردن لیمو ترش ورقه ای در آفتاب قیمت لیمو خشک ورقه ای

لیمو خشک ورقه ای یکی از انواع چاشنی های خوشمزه و پرکاربرد است که برای خوشمزه تر کردن برخی از غذاها از آن استفاده می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه لیمو خشک ورقه ای در ادامه با سایت پانا مگ همراه باشید.

مواد لازم لیمو خشک ورقه ای
لیمو ترش تازهبه مقدار کافی

طرز تهیه لیمو خشک ورقه ای

مرحله اول

برای تهیه لیمو خشک ورقه ای به روش خانگی در ابتدای کار لیموها را شسته و کاملا خشک می کنیم، سپس به صورت ورقه ای اسلایس می کنیم. توجه داشته باشید اسلایس های لیمو قطور یا نازک نباشند.

مرحله دوم

در صورتی که اسلایس های لیمو قطور باشند، خشک شدن آنها طولانی شده و در صورتی که نازک باشند، اسلایس ها می سوزند. حالا هسته های لیمو را جدا می کنیم در غیر این صورت اسلایس ها تلخ می شوند.

مرحله سوم

در ادامه اسلایس ها را درون آبکش می چینیم، سپس در مقابل نور آفتاب قرار می دهیم و هر روز زیر و رو می کنیم تا کاملا خشک شوند. در نهایت اسلایس ها را در یک جای خشک و خنک نگهداری می کنیم. نوش جان.

لطفا امتیاز دهید
آخرین بروز رسانی در : جمعه 18 شهریور 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پانا مگ و لینک مستقیم بلا مانع است.