طرز تهیه ساندویچ تست تن ماهی

طرز تهیه ساندویچ تست تن ماهی , دستور پخت ساندویچ تست تن ماهی

ساندویچ تست تن ماهی یکی از انواع ساندویچ های خوشمزه و متفاوت است که با رسپی های متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه ساندویچ تست تن ماهی در ادامه با سایت پانا مگ همراه باشید.

مواد لازم برای ۲ نفر
کنسرو تن ماهی۱ عدد
نان تست۴ عدد
قارچ۵ عدد
پپیر خامه ای۲ قاشق غذاخوری
سیر۱ حبه
پنیر گودا۲ ورق
چیپسبه مقدار کافی
فلفل سیاه، پادریکا و پودر آویشنبه مقدار کافی
مواد لازم برای سس
پیاز۱ عدد
خیارشور۲ عدد کوچک
سس مایونز۱ قاشق غذاخوری
گشنیز تازهبه مقدار کافی

طرز تهیه ساندویچ تست تن ماهی

مرحله اول

برای تهیه ساندویچ تست تن ماهی خوشمزه در ابتدای کار کنسرو تن ماهی را درون یک قابلمه حاوی آب گذاشته، سپس قابلمه را روی حرارت قرار می دهیم تا به مدت ۲۰ دقیقه درون آب جوش بماند تا پخته شود.

مرحله دوم

در ادامه پوست قارچ ها را جدا کرده و به صورت ورقه ای خرد می کنیم، سپس به همراه مقداری روغن مایع درون یک تابه مناسب می ریزیم و با حرارت بالا تفت می دهیم. حالا مقداری پاپریکا، فلفل سیاه و آویشن به تابه می افزاییم.

مرحله سوم

در ادامه به تفت دادن ادامه می دهیم تا قارچ کاملا سرخ شود، سپس روغن تن ماهی را جدا کرده و به تابه می افزاییم و کمی تفت می دهیم. حالا پنیر خامه ای را به تابه اضافه کرده و به خوبی مخلوط می کنیم.

مرحله چهارم

در این مرحله خیارشور و پیاز را به صورت ریز رنده کرده و به همراه سس مایونز و گشنیز میکس می کنیم تا سس یکدست شود. حالا سیر را درون تابه رنده کرده و تفت می دهیم تا عطر آن آزاد شود، سپس تابه را از روی حرارت بر می داریم.

مرحله پنجم

حالا روی نان تست مقداری از سس ریخته و به خوبی پخش می کنیم، سپس مخلوط تن ماهی را روی نان می ریزیم و یک ورق پنیر گودا روی آن قرار می دهیم. در ادامه مقداری چیپس روی پنیر ریخته و با نان تست می پوشانیم.

مرحله ششم

در ادامه ساندویچ ها را درون یک تابه گریل بدون روغن گذاشته و دو طرف شان را کاملا گریل می کنیم تا برشته شوند. در نهایت ساندویچ های تن ماهی را از وسط نصف کرده و به همراه نوشابه سرو می کنیم. نوش جان.

لطفا امتیاز دهید
دسته بندی: آموزش آشپزی
آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 10 آبان 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پانا مگ و لینک مستقیم بلا مانع است.