طرز تهیه سوپ ورمیشل

طرز تهیه سوپ ساده طرز تهیه سوپ ورمیشل نواب ابراهیمی طرز تهیه سوپ ورمیشل ساده فیلم طرز تهیه سوپ ورمیشل سوپ ورمیشل مجلسی طرز تهیه سوپ ورمیشل دونفره طرز تهیه سوپ ورمیشل رژیمی طرز تهیه سوپ ورمیشل بدون مرغ

سوپ ورمیشل یکی از انواع پیش غذاهای خوشمزه و پرطرفدار بین المللی است که با نام های متنوعی شناخته می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سوپ ورمیشل در ادامه با سایت پانا مگ همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
سیب زمینی متوسط۲ عدد
هویج متوسط۲ عدد
ورمیشل۱۷۰ گرم
پیاز متوسط۱ عدد
جعفری و ترخون۲۰ گرم
رب گوجه فرنگی۱ قاشق عذاخوری
سیر۲ حبه
آب لیمو ترش تازه۳ عدد
زردچوبه، کاری، نمک، فلفل قرمز و فلفل سیاهبه مقدار کافی
پودر زنجبیل و پودر دارچینبه مقدار کافی
آب مرغ۱ پیمانه
آب۱ پیمانه

طرز تهیه سوپ ورمیشل

مرحله اول

برای تهیه سوپ ورمیشل خوشمزه ابتدا جعفری و ترخون را می شوییم، سپس درون آبکش قرار می دهیم و اجازه می دهیم آب اضافی شان خارج شود. در ادامه سبزیجات را روی تخته گوشت قرار می دهیم و به صورت ریز ساطوری می کنیم.

مرحله دوم

حالا پوست سیب زمینی را جدا می کنیم، سپس می شوییم و به صورت نگینی ریز خرد می کنیم. در ادامه یک تابه مناسب روی حرارت قرار می دهیم، سپس مقداری روغن مایع درون آن می ریزیم و اجازه می دهیم روغن داغ شود.

مرحله سوم

در این مرحله سیب زمینی های نگینی را درون تابه می ریزیم، سپس تفت می دهیم تا سیب زمینی ها کمی نرم شوند. در ادامه پوست پیاز را جدا می کنیم و می شوییم، سپس به صورت نگینی ریز خرد می کنیم.

مرحله چهارم

حالا یک قابلمه مناسب روی حرارت ملایم قرار می دهیم، سپس مقداری روغن مایع درون آن می ریزیم و بلافاصله پیاز خرد شده را به آن اضافه می کنیم. در ادامه پیاز را تفت می دهیم تا سبک و شیشه ای شود.

مرحله پنجم

در این مرحله هویج را می شوییم، سپس پوست آن را جدا می کنیم و با دندانه های درشت رنده نیز رنده می کنیم. در ادامه هویج را درون قابلمه می ریزیم و تفت می دهیم، سپس پوست سیر را جدا می کنیم و به صورت ریز رنده می کنیم.

مرحله ششم

حالا سیر، زردچوبه، کاری، نمک، فلفل قرمز، فلفل سیاه، پودر زنجبیل و پودر دارچین را درون قابلمه حاوی هویج رنده شده اضافه می کنیم، سپس تفت می دهیم تا بوی خامی ادویه ها گرفته شده و عطر سیر آزاد شود.

مرحله هفتم

در این مرحله رب گوجه فرنگی را اضافه می کنیم، سپس به تفت دادن ادامه می دهیم تا رب گوجه فرنگی کاملا سرخ شود. در ادامه سیب زمینی ها را درون قابلمه اضافه می کنیم، سپس مخلوط می کنیم.

مرحله هشتم

حالا آب مرغ را به همراه آب درون قابلمه اضافه می کنیم، سپس حرارت را زیاد می کنیم تا سوپ جوش بیاید. زمانی که سوپ جوش آمد حرارت را متوسط می کنیم، سپس اجازه می دهیم به مدت ۳۰ دقیقه بپزد.

مرحله نهم

در این مرحله پس از گذشت ۳۰ دقیقه رشته ورمیشل را به همراه جعفری و ترخون خرد شده به سوپ اضافه می کنیم، سپس مخلوط می کنیم و آب لیمو ترش تازه را اضافه می کنیم و اجازه می دهیم با درب باز جوش بخورد.

مرحله دهم

در نهایت پس از گذشت ۱۵ دقیقه حرارت را خاموش می کنیم، سپس یک ظرف مناسب انتخاب می کنیم و سوپ را درون آن می ریزیم. در آخر سوپ را با چند برگ جعفری و ورقه های لیمو ترش تزئین می کنیم. نوش جان.

لطفا امتیاز دهید
دسته بندی: آموزش آشپزی
آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 16 دی 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پانا مگ و لینک مستقیم بلا مانع است.