طرز تهیه ساندویچ رست بیف

طرز تهیه ساندویچ رست بیف ریش ریش طرز تهیه رست بیف ساناز مینایی طرز تهیه رست بیف ارمنی طرز تهیه رست بیف رستورانی طرز تهیه ساندویچ رست بیف مرغ طرز تهیه گوشت رست بیف قیمت ساندویچ رست بیف طرز تهیه ساندویچ رست بیف با سس قارچ

ساندویچ رست بیف یکی از انواع ساندویچ های خوشمزه و نوستالوژیک دهه شصت است که با طعم های متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه ساندویچ رست بیف در ادامه با سایت پانا مگ همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
گوشت راسته گوساله۴۰۰ گرم
فلفل دلمه ای۱ عدد
هویج۱ عدد
پیاز۲ عدد
آب۲ لیوان
پنیر موزارلا۱۰۰ گرم
پنیر گودا۲ عدد
کره۷۵ گرم
گوجه فرنگی۲ عدد
خیارشور۴ عدد

طرز تهیه ساندویچ رست بیف

مرحله اول

برای تهیه ساندویچ رست بیف خوشمزه ابتدا گوشت را می شوییم، سپس درون یک قابلمه مناسب قرار می دهیم. در ادامه هویج را می شوییم، سپس پوست آن را با پوست کن جدا می کنیم و درون قابلمه حاوی گوشت اضافه می کنیم.

مرحله دوم

در این مرحله پوست پیاز را جدا می کنیم، سپس می شوییم و به ۴ قسمت تقسیم می کنیم. در ادامه فلفل دلمه ای را می شوییم، سپس دانه های درون آن را خارج می کنیم و همانند پیاز به ۴ قسمت تقسیم می کنیم.

مرحله سوم

حالا پیاز را به همراه فلفل دلمه ای درون قابلمه می ریزیم، سپس به قابلمه مقداری آب اضافه می کنیم و روی حرارت ملایم قرار داده و اجازه می دهیم گوشت به مدت ۲ تا ۳ دقیقه درون آب جوش بماند تا کاملا پخته شود.

مرحله چهارم

در این مرحله پس از گذشت این زمان گوشت پخته شده را از قابلمه خارج می کنیم، سپس با چنگال ریش ریش می کنیم. در ادامه هویج را با دندانه های ریز رنده، رنده می کنیم، سپس یک تابه مناسب انتخاب می کنیم.

مرحله پنجم

حالا تابه را روی حرارت قرار می دهیم و کره را درون تابه اضافه می کنیم. در ادامه اجازه می دهیم کره ذوب شود، سپس پنیر موزارلا را به همراه پنیر گودا درون تابه می ریزیم و تفت می دهیم تا پنیر ذوب شود.

مرحله ششم

در این مرحله گوشت ریش ریش شده را به همراه هویج رنده شده درون تابه حاوی پنیر می ریزیم، سپس مخلوط می کنیم. در ادامه ترکیب گوشت را درون نان باگت می ریزیم، سپس گوجه فرنگی را می شوییم.

مرحله هفتم

حالا گوجه فرنگی را از وسط برش می زنیم، سپس به صورت نیم دایره های نازک خرد می کنیم. در ادامه خیارشور را می شوییم، سپس به صورت نواری خرد می کنیم. در ادامه خیار شور را به همراه گوجه درون نان باگت قرار می دهیم.

مرحله هشتم

در نهایت بسته به سلیقه می توانیم قارچ را خرد کنیم و به همراه کمی کره تفت دهیم تا آب ان کشیده شود، سپس درون نان ساندویچ قرار دهیم. در اخر این ساندویچ خوشمزه را به همراه سس دلخواه سرو می کنیم. نوش جان

لطفا امتیاز دهید
دسته بندی: آموزش آشپزی
آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 22 دی 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پانا مگ و لینک مستقیم بلا مانع است.