طرز تهیه کباب کوبیده تابه ای

طرز تهیه کباب کوبیده تابه ای مجلسی طرز تهیه کباب کوبیده تابه ای با سیخ چوبی طرز تهیه کباب کوبیده تابه ای ساده فیلم طرز تهیه کباب کوبیده تابه ای طرز تهیه کباب کوبیده تابه ای مرغ طرز تهیه کباب کوبیده تابه ای آپارات طرز تهیه کباب کوبیده تابه ای با گوشت گوساله طرز تهیه کباب تابه ای رزا منتظمی

کباب کوبیده تابه ای یکی از انواع رسپی های این کباب خوشمزه است که با سیخ چوبی و در ماهیتابه درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه کباب کوبیده تابه ای در ادامه با سایت پانا مگ همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
گوشت گوسفندی۶۰۰ گرم
پیاز۲ عدد
نمک، فلفل سیاه و سماقبه مقدار کافی
کره۵۰ گرم

طرز تهیه کباب کوبیده تابه ای

مرحله اول

برای تهیه کباب کوبیده تابه ای خوشمزه ابتدای کار گوشت را به قطعات کوچک تقسیم می کنیم، سپس درون چرخ گوشت می ریزیم و درون یک کاسه مناسب چرخ می کنیم. در ادامه پوست پیاز را جدا می کنیم، سپس می شوییم.

مرحله دوم

حالا پیاز را با دندانه های ریز رنده، رنده می کنیم، سپس از صافی رد می کنیم تا آب اضافی پیاز گرفته شود. در ادامه پیاز رنده شده را درون کاسه حاوی گوشت چرخ کرده می ریزیم، سپس نمک، فلفل سیاه و سماق را را به آن اضافه می کنیم.

مرحله سوم

در این مرحله مواد کوبیده را با دست خوب ورز می دهیم تا مواد ترکیب و یکدست شوند. در ادامه روی کاسه مواد کوبیده را با سلفون می پوشانیم، سپس اجازه می دهیم به مدت ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه درون یخچال استراحت کند.

مرحله چهارم

حالا یک کاسه مناسب را تا نیمه پر از آب سرد می کنیم، سپس سیخ های چوبی را درون آن قرار می دهیم و اجازه می دهیم به مدت ۱۵ دقیقه سیخ های چوبی درون آب بمانند تا هنگام پخت کباب ها سیخ های چوبی نسوزند.

مرحله پنجم

در این مرحله پس از استراحت مایه کباب را از یخچال خارج می کنیم، سپس مجددا مواد کوبیده را با دست ورز می دهیم و مقداری از مواد را بر می داریم، سپس به سیخ می کشیم و به همین ترتیب ادامه می دهیم تا مواد کوبیده تمام شود.

مرحله ششم

حالا یک تابه مناسب روی حرارت ملایم قرار می دهیم، سپس مقداری روغن درون تابه می ریزیم و اجازه می دهیم روغن گرم شود. در ادامه کباب ها را درون تابه قرار می دهیم، سپس اجازه می دهیم کاملا سرخ و مغز پخت شوند.

مرحله هفتم

در این مرحله زمانی که یک طرف کباب ها کاملا سرخ شد، آنها را بر می گردانیم و اجازه می دهیم طرف دیگر شان نیز سرخ شود. در ادامه گوجه فرنگی را به همراه فلفل درون تابه سرخ می کنیم، سپس به همراه برنج یا نان سرو می کنیم. نوش جان.

لطفا امتیاز دهید
دسته بندی: آموزش آشپزی
آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 28 دی 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پانا مگ و لینک مستقیم بلا مانع است.