طرز تهیه خوراک ماهی سالمون

طرز تهیه ماهی سالمون رستورانی طرز تهیه ماهی سالمون برای کودک طرز تهیه ماهی سالمون با پوست طرز تهیه ماهی سالمون پرورشی طرز تهیه ماهی سالمون سرخ کرده طرز تهیه ماهی سالمون با زعفران طرز تهیه ماهی سالمون کبابی طرز تهیه ماهی سالمون سوخاری

خوراک ماهی اسلمون از غذاهای خوشمزه بین المللی است که با طعم های متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه خوراک ماهی سالمون در ادامه با سایت پانا مگ همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
ماهی سالمون۴ تکه
آب لیمو ترش تازه۱ عدد
زنجبیل تازه۱ قاشق چایخوری
سیر۳ حبه
فلفل سیاه و نمکبه مقدار کافی
سرکه بالزامیک۱ قاشق غذاخوری
روغن زیتون۲ قاشق غذاخوری

طرز تهیه خوراک ماهی سالمون

مرحله اول

برای تهیه خوراک ماهی سالمون به روش رستورانی ابتدای کار پوست سیر و زنجبیل را جدا می کنیم، سپس با دندانه های ریز رنده، رنده می کنیم و درون یک کاسه مناسب می ریزیم. در ادامه سرکه بالزامیک را به سیر اضافه می کنیم.

مرحله دوم

در این مرحله آب لیمو ترش تازه را به همراه فلفل سیاه و نمک به سیر اضافه می کنیم، سپس مخلوط می کنیم و ماهی را درون کاسه قرار می دهیم. در ادامه ماهی را ماساژ می دهیم تا به مواد طعم دهنده آغشته شود.

مرحله سوم

حالا روی کاسه حاوی ماهی را با سلفون می پوشانیم، سپس اجازه می دهیم به مدت ۱ ساعت درون یخچال استراحت کند تا مزه ها به خورد ماهی بروند. در ادامه پس از گذشت این زمان ماهی را از یخچال خارج می کنیم.

مرحله چهارم

در این مرحله یک تابه مناسب روی حرارت ملایم قرار می دهیم، سپس روغن زیتون را به تابه اضافه می کنیم و اجازه می دهیم روغن به خوبی گرم شود. در ادامه ماهی را درون تابه قرار می دهیم و کاملا سرخ می کنیم.

مرحله پنجم

در نهایت زمانی که ماهی ها کاملا سرخ شدند حرارت را خاموش می کنیم، سپس ماهی ها را درون ظرف مورد نظرمان قرار می دهیم و پس از آن به همراه شوید پلو، لیمو ترش تازه و سیر ترشی سرو می کنیم. نوش جان.

لطفا امتیاز دهید
دسته بندی: آموزش آشپزی
آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 13 اردیبهشت 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پانا مگ و لینک مستقیم بلا مانع است.