طرز تهیه پاستا میگو

طرز تهیه پاستا میگو با سس قرمز طرز تهیه پاستا میگو ایتالیایی پاستا میگو با سس سیر و لیمو طرز تهیه پاستا میگو با سبزیجات

پاستا میگو یکی از انواع غذاهای سنتی و خوشمزه ایتالیایی است که با ترکیبات متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه پاستا میگو در ادامه با سایت پانا مگ همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
پاستا۴۰۰ گرم
میگو۳۰۰ گرم
پیاز۱ عدد
سیر۳ حبه
فلفل دلمه ای قرمز۲ عدد
پنیر پارمزان½ پیمانه
خامه صبحانه۲ قاشق غذاخوری
کره۲۰ گرم
نمک، فلفل سیاه، روغن زیتونبه مقدار کافی

طرز تهیه پاستا میگو

مرحله اول

برای تهیه پاستا میگو به روش رستورانی ابتدای کار فر را روی حرارت ۲۰۰ درجه سانتی گراد قرار می دهیم، سپس اجازه می دهیم فر کاملا گرم شود. در ادامه پوست پیاز و سیر را جدا می کنیم، سپس می شوییم و به ۴ قسمت تقسیم می کنیم.

مرحله دوم

در این مرحله فلفل دلمه ای را می شوییم، سپس همانند پیاز به ۴ قسمت تقسیم می کنیم و به همراه پیاز و سیر به صورت پخش درون سینی فر می ریزیم. در ادامه مقداری نمک، فلفل سیاه و روغن زیتون روی سبزیجات می ریزیم.

مرحله سوم

حالا اجازه می دهیم سبزیجات درون فر بمانند تا رست شوند، سپس سینی را از فر خارج می کنیم و سبزیجات را درون غذاساز می ریزیم. در ادامه مواد را میکس می کنیم تا ترکیب و یکدست شوند، سپس درون یک تابه مناسب می ریزیم.

مرحله چهارم

در این مرحله خامه صبحانه را به همراه پنیر پارمزان به پوره فلفل دلمه ای اضافه می کنیم، سپس مخلوط می کنیم. در ادامه یک تابه جداگانه روی حرارت ملایم قرار می دهیم، سپس کره را به آن اضافه می کنیم تا کره ذوب شود.

مرحله پنجم

حالا میگو را درون تابه اضافه می کنیم، سپس تفت می دهیم تا کاملا سرخ و جمع شوند. در ادامه میگوی پخته شده را به مخلوط سس اضافه می کنیم، سپس یک قابلمه حاوی آب روی حرارت زیاد قرار می دهیم تا آب جوش بیاید.

مرحله ششم

در این مرحله پاستا را درون آب جوش می ریزیم، سپس اجازه می دهیم درون آب جوش بماند تا کاملا پخته شود. در ادامه پاستای پخته شده را درون آبکش می ریزیم و اجازه می دهیم آب اضافی اش خارج شود، سپس به سس اضافه می کنیم.

مرحله هفتم

در نهایت پاستا را با سس مخلوط می کنیم تا مواد ترکیب و یکدست شوند، سپس پاستا را درون ظرف مورد نظرمان می ریزیم. در آخر روی پاستا را با مقداری پنیر پارمزان و برگ ریحان تزئین کرده، سپس سرو می کنیم. نوش جان.

لطفا امتیاز دهید
دسته بندی: آموزش آشپزی
آخرین بروز رسانی در : جمعه 9 اردیبهشت 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پانا مگ و لینک مستقیم بلا مانع است.