طرز تهیه سالاد کلم سفید

طرز تهیه سالاد کلم سفید با شوید طرز تهیه سالاد کلم سفید و قرمز طرز تهیه سالاد روسی با کلم سفید طرز تهیه سالاد کلم فرانسوی طرز تهیه سالاد کلم با کشمش طرز تهیه سالاد کلم سفید و انار طرز تهیه سالاد کلم رستورانی طرز تهیه سالاد کلم سفید با کالباس

سالاد کلم سفید یکی از انواع سالادهای مجلسی ایرانی است که معمولا به عنوان یک سالاد رستورانی شناخته شده است، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد کلم سفید در ادامه با سایت پانا مگ همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
کلم سفید۱ عدد متوسط
هویج۲ عدد متوسط
کشمش½ پیمانه
شوید۱ دسته کوچک
مواد لازم برای سس
سس مایونز۴ قاشق غذاخوری
ماست۳ قاشق غذاخوری
آب لیمو ترش تازه یا آب نارنج۳ قاشق غذاخوری
نمک و فلفل سیاه۱ قاشق چایخوری

طرز تهیه سالاد کلم سفید

مرحله اول

برای تهیه سالاد کلم سفید خوشمزه در ابتدای کار کلم سفید را به صورت رشته ای خرد می کنیم، سپس می شوییم و درون آبکش قرار می دهیم تا آب اضافی اش کاملا خارج شود. حالا هویج ها را شسته و پوستشان را جدا می کنیم.

مرحله دوم

در ادامه هویج را با دندانه های درشت رنده، رنده می کنیم و درون یک کاسه نسبتا بزرگ و مناسب می ریزیم. حالا شوید را می شوییم و درون آبکش قرار داده، سپس اجازه می دهیم آب اضافی اش کاملا خارج شود و به صورت ریز خرد می کنیم.

مرحله سوم

حالا کشمش را شسته و اجازه می کنیم خشک شود، سپس به همراه شوید و کلم سفید به کاسه اضافه می کنیم. در ادامه سس سالاد را آماده می کنیم، برای این منظور سس را به همراه ماست درون یک کاسه مناسب می ریزیم.

مرحله چهارم

در ادامه ماست و سس را با چنگال هم می زنیم تا بافتشان از هم باز شده و با هم ترکیب شوند. در ادامه آب لیمو ترش تازه را به همراه نمک و فلفل سیاه به کاسه اضافه کرده، سپس مخلوط می کنیم تا مایه سس کاملا یکدست شود.

مرحله پنجم

حالا سالاد را با قاشق مخلوط می کنیم تا سس به خورد تمام مواد برود. در ادامه سالاد را به مدت ۱ تا ۲ ساعت درون یخچال قرار می دهیم تا مزه ها با هم ترکیب شوند. پس از گذشت این زمان سالاد را سرو می کنیم. نوش جان.

لطفا امتیاز دهید
دسته بندی: آموزش آشپزی
آخرین بروز رسانی در : جمعه 13 خرداد 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پانا مگ و لینک مستقیم بلا مانع است.