طرز تهیه چیز کیک توت فرنگی

طرز تهیه چیز کیک توت فرنگی با پنیر ماسکارپونه چیز کیک توت فرنگی دونفره طرز تهیه چیز کیک توت فرنگی بدون فر طرز تهیه چیز کیک توت فرنگی با ساقه طلایی چیز کیک توت فرنگی شف طیبه طرز تهیه چیز کیک با ژله چیز کیک توت فرنگی سامان گلریز چیز کیک توت فرنگی با پودر ژلاتین

چیز کیک توت فرنگی یکی از انواع دسرهای خوشمزه بین المللی است که با رسپی های مختلفی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه چیز کیک توت فرنگی در ادامه با سایت پانا مگ همراه باشید.

مواد لازم چیز کیک توت فرنگی
ساقه طلایی۳ بسته
کره۱۵۰ گرم
پنیر خامه ای۴۰۰ گرم
خامه صبحانه۴۰۰ گرم
پودر شکر۲۰۰ گرم
توت فرنگی۴۰۰ گرم
ژلاتین۲ قاشق غذاخوری سرخالی

طرز تهیه چیز کیک توت فرنگی

مرحله اول

برای تهیه چیز کیک توت فرنگی خوشمزه در ابتدای کار بیسکویت ساقه طلایی را درون غذاساز ریخته، سپس میکس می کنیم تا کاملا پودر شوند. در ادامه بیسکویت های خرد شده را درون یک کاسه مناسب می ریزیم.

مرحله دوم

حالا کره را روی حرارت غیر مستقیم بخار کتری بنماری می کنیم تا کاملا ذوب شود، سپس به کاسه اضافه کرده و مخلوط می کنیم. در ادامه درون یک قالب کمربندی را با کاغذ روغنی می پوشانیم و مخلوط بیسکویت را درون آن می ریزیم.

مرحله سوم

در ادامه با پشت لیوان لایه بیسکویت را فشار می دهیم تا کاملا منسجم شود، سپس قالب را به مدت ۳۰ دقیقه درون یخچال قرار می دهیم تا کاملا سفت شود. در این فاصله پودر شکر را به همراه ژلاتین درون یک ظرف مناسب می ریزیم.

مرحله چهارم

حالا مقداری آب سرد به ظرف اضافه کرده و ظرف را روی حرارت غیر مستقیم بخار کتری بنماری می کنیم تا ذرات شکر و ژلاتین کاملا حل شود. در ادامه ظرف را از روی کتری بر می داریم و اجازه می دهیم کاملا خنک شود.

مرحله پنجم

در ادامه توت فرنگی ها را درون غذاساز ریخته و میکس می کنیم تا کاملا پوره شوند. حالا پوره توت فرنگی را به همراه پنیر خامه ای و خامه صبحانه درون یک کاسه مناسب می ریزیم و با دور تند همزن برقی هم می زنیم.

مرحله ششم

حالا مخلوط ژلاتین را به کاسه حاوی پوره توت فرنگی اضافه کرده و مجددا مخلوط می کنیم تا مواد ترکیب و یکدست شوند. در ادامه پس از گذشت ۳۰ دقیقه قالب را از یخچال خارج کرده، سپس مخلوط پوره توت فرنگی را درون آن می ریزیم.

مرحله هفتم

در ادامه روی لایه پنیری را کاملا صاف کرده و مجددا قالب را به مدت ۴ تا ۵ ساعت درون یخچال قرار می دهیم تا کاملا سفت شود. پس از گذشت این زمان قالب را از یخچال خارج کرده، سپس با اسلایس توت فرنگی تزیین می کنیم. نوش جان.

لطفا امتیاز دهید
دسته بندی: آموزش دسر
آخرین بروز رسانی در : شنبه 21 خرداد 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پانا مگ و لینک مستقیم بلا مانع است.