طرز تهیه سیب زمینی تنوری

طرز تهیه سیب زمینی تنوری در توستر طرز تهیه سیب زمینی تنوری در فر طرز تهیه سیب زمینی تنوری شکم پر طرز تهیه سیب زمینی تنوری بدون فر طرز تهیه سیب زمینی تنوری با پوست در فر طرز تهیه سیب زمینی تنوری در قابلمه طرز تهیه سیب زمینی تنوری در مایکروفر طرز تهیه سیب زمینی تنوری باشگاهی

سیب زمینی تنوری یکی از انواع پیش غذاهای پرطرفدار و بین المللی است که با رسپی های مختلفی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سیب زمینی تنوری در ادامه با سایت پانا مگ همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
سیب زمینی۶ عدد کوچک
روغن زیتون۴ قاشق غذاخوری
شوید خشک۱ قاشق مرباخوری
پودر سیر۱ قاشق مرباخوری
نمک و فلفل سیاهبه مقدار کافی

طرز تهیه سیب زمینی تنوری

مرحله اول

برای تهیه سیب زمینی تنوری رژیمی در ابتدای کار از ۱۰ دقیقه قبل فر را با حرارت ۲۰۰ درجه سانتی گراد روشن می کنیم تا کاملا گرم شود. در ادامه سیب زمینی را شسته و با پوست به صورت خلالی درشت خرد می کنیم.

مرحله دوم

در ادامه سیب زمینی های خلالی را درون یک کاسه مناسب می ریزیم، سپس روغن زیتون، شوید خشک، پودر سیر را به همراه مقداری نمک و فلفل سیاه به کاسه اضافه کرده و به مدت ۲ دقیقه ماساژ می دهیم.

مرحله سوم

در این مرحله سیب زمینی های مزه دار شده را به صورتی که روی هم قرار نگیرند درون سینی فر می ریزیم. در ادامه سینی را طبقه وسط فر قرار داد، سپس اجازه می دهیم سیب زمینی ها به مدت ۳۰ دقیقه بپزند.

مرحله چهارم

پس از گذشت این زمان سینی را از فر خارج کرده، سپس سیب زمینی های تنوری را درون ظرف مورد نظرمان می ریزیم. در نهایت سیب زمینی تنوری را به همراه سس کچاپ و سس خردل سرو می کنیم. نوش جان.

لطفا امتیاز دهید
دسته بندی: آموزش آشپزی
آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 25 خرداد 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پانا مگ و لینک مستقیم بلا مانع است.