طرز تهیه شیرینی شکلات آلمانی

طرز تهیه شیرینی شکلات آلمانی طرز تهیه شکلات با بیسکویت پتی بور طرز تهیه شکلات با بیسکویت و گردو طرز تهیه شکلات آلمانی قالبی طرز تهیه شکلات قالبی با بیسکویت طرز تهیه شکلات بیسکویتی

شیرینی شکلات آلمانی یکی از انواع شیرینی های لاکچری و خوشمزه است که برای پذیرایی بسیار مناسب می باشد، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه شیرینی شکلات آلمانی در ادامه با سایت پانا مگ همراه باشید.

مواد لازم شیرینی شکلات آلمانی
بیسکویت پتی بور۱۰۰ گرم
تخم مرغ۱ عدد
شکر½ پیمانه
کره۱۲۰ گرم
پودر کاکائو¼ پیمانه
رنده پوست پرتقال۱ قاشق سوپخوری
گردو خرد شده½ پیمانه

طرز تهیه شیرینی شکلات آلمانی

مرحله اول

برای تهیه شیرینی شکلات آلمانی خوشمزه در ابتدای کار کره را به همراه پودر کاکائو درون یک قابلمه مناسب می ریزیم، سپس قابلمه را روی حرارت ملایم قرار داده و اجازه می دهیم کره آب شده و با پودر کاکائو مخلوط شود.

مرحله دوم

در این مرحله شکر را به همراه تخم مرغ درون یک کاسه مناسب می ریزیم، سپس با همزن دستی در حد مخلوط شدن هم می زنیم. حالا مخلوط تخم مرغ را به تدریج به قابلمه اضافه کرده و به صورت مداوم هم می زنیم.

مرحله سوم

توجه داشته باشید در صورتی که هم زدن به صورت مداوم صورت نگیرد، تخم مرغ بر اثر حرارت پخته می شود. زمانی که شکر کاملا حل شد، قابلمه را از روی حرارت برداشته و گردو خرد شده را به قابلمه می افزاییم.

مرحله چهارم

در این مرحله بیسکویت پتی بور را به صورت ریز خرد کرده و به همراه رنده پوست پرتقال به قابلمه اضافه می کنیم، سپس به خوبی مخلوط کرده تا مواد ترکیب و یکدست شوند. در صورتی که مایه شکلات شل بود به آن پودر بیسکویت بیفزایید.

مرحله پنجم

حالا درون قالب مورد نظرمان را با سلفون می پوشانیم، سپس مایه شکلات را درون قالب ریخته و آنرا به خوبی فشرده می کنیم. در ادامه قالب را درون فریزر گذاشته و اجازه می دهیم شکلات به مدت ۳ ساعت استراحت کند.

مرحله ششم

پس از گذشت این زمان قالب را از فریزر خارج کرده و به دلخواه شکلات آب شده را روی آن می ریزیم. در ادامه اجازه می دهیم شکلات کاملا سفت شود، سپس به فرم و ابعاد دلخواه برش می زنیم. نوش جان.

لطفا امتیاز دهید
آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 30 تیر 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پانا مگ و لینک مستقیم بلا مانع است.