طرز تهیه دسر به

طرز تهیه دسر به طرز تهیه دسر به ترکیه ای طرز تهیه دسر به زبان فارسی طرز تهیه دسر میوه ای با خامه دسر به و سیب طرز پخت به طرز پختن به برای سرماخوردگی طرز تهیه به پخته برای سرفه

دسر به یکی از انواع دسرهای خوشمزه و ساده بین المللی می باشد که با رسپی های متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه دسر به در ادامه با سایت پانا مگ همراه باشید.

مواد لازم دسر به
به۴ عدد
شکر½ پیمانه
چوب دارچین۱ تکه
دانه اناربه مقدار کافی

طرز تهیه دسر به

مرحله اول

برای تهیه دسر به خوشمزه در ابتدای کار به را شسته و پوست آنرا کاملا جدا می کنیم. در ادامه به را از وسط نصف کرده و هسته های آنرا خارج می کنیم، سپس یک قابلمه ترجیحا مسی روی حرارت ملایم قرار می دهیم.

مرحله دوم

حالا پوست به را که جدا کردیم درون قابلمه قرار می دهیم و هسته های آنرا درون قابلمه روی پوستش می ریزیم. در ادامه میوه به را درون قابلمه کنار هم قرار می دهیم، سپس چوب دارچین و آب را به قابلمه می افزاییم.

مرحله سوم

در این مرحله دانه های انار را به قابلمه اضافه کرده، سپس اجازه می دهیم میوه به درون آب بجوشد تا آب درون قابلمه کاملا تبخیر شود. زمانی که آب درون قابلمه کشیده شد، قابلمه را از روی حرارت کنار می گذاریم.

مرحله چهارم

حالا میوه به را از قابلمه خارج کرده و درون ظرف مورد نظرمان قرار می دهیم. در نهایت دانه های انار را به صورت پخش اطراف ظرف می ریزیم و دسر به را به همراه بستنی و خامه تزیین کرده و سرو می کنیم. نوش جان.

لطفا امتیاز دهید
دسته بندی: آموزش دسر
آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 12 مرداد 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پانا مگ و لینک مستقیم بلا مانع است.