طرز تهیه آبنبات میوه ای

طرز تهیه آبنبات میوه ای طرز تهیه آبنبات با میوه خشک طرز تهیه آبنبات چوبی میوه ای طرز تهیه آبنبات شکری اموزش ابنبات میوه ای کریستالی طرز تهیه میوه آبنباتی دوبله فارسی

آبنبات میوه ای یکی از انواع آبنبات های خوشمزه و بین المللی است که با روش های ساده ای درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه آبنبات میوه ای در ادامه با سایت پانا مگ همراه باشید.

مواد لازم آبنبات میوه ای
پرتقال۲ عدد
کیوی۱ عدد
کامکوات۳ عدد
شکر۱ پیمانه
آب۱ پیمانه
رنگ خوراکی (اختیاری)به مقدار کافی

طرز تهیه آبنبات میوه ای

مرحله اول

برای تهیه آبنبات میوه ای خوشمزه در ابتدای کار پرتقال ها را به همراه کیوی و کامکوات می شوییم، سپس با دستمال حوله ای به خوبی خشک می کنیم. حالا میوه ها را به صورت ورقه ای نازک برش می زنیم.

مرحله دوم

در ادامه آب و شکر را درون یک تابه مناسب می ریزیم، سپس تابه را روی حرارت ملایم قرار داده و هم می زنیم تا شکر درون آب حل شود. حالا در صورت تمایل مقداری رنگ خوراکی به تابه اضافه می کنیم.

مرحله سوم

در صورت نبود رنگ خوراکی می توانید از پودر زعفران استفاده کنید. حالا اجازه می دهیم شربت جوش بیاید، سپس برش های میوه ها را درون تابه قرار داده و اجازه می دهیم به مدت ۲۰ تا ۴۵ دقیقه درون شربت بجوشند.

مرحله چهارم

توجه داشته باشید زمانی که شربت غلیظ تر شد، میوه ها آبنباتی تر می شوند. پس از گذشت این زمان درون یک سینی مناسب را با کاغذ روغنی می پوشانیم، سپس ورقه های میوه را روی کاغذ روغنی می چینیم.

مرحله پنجم

در نهایت اجازه می دهیم میوه ها در دمای محیط به مدت ۲ تا ۳ روز استراحت کنند تا کاملا خشک شوند. در صورت کمبود وقت سینی را روی شوفاژ یا بخاری قرار داده تا زمان خشک شدن میوه ها تسریع پیدا کند. نوش جان.

لطفا امتیاز دهید
آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 11 مرداد 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پانا مگ و لینک مستقیم بلا مانع است.