طرز تهیه شیرینی فلورنتینا بادام

طرز تهیه شیرینی فلورنتینا بادام , دستور پخت شیرینی فلورنتینا بادام

شیرینی فلورنتینا بادام یکی از انواع شیرینی های خوشمزه و بین المللی است که با مواد و رسپی های مختلفی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه شیرینی فلورنتینا بادام در ادامه با سایت پانا مگ همراه باشید.

مواد لازم شیرینی فلورنتینا بادام
شکر قهوه ای¾ لیوان
آرد قنادی۳ قاشق غذاخوری
پودر بادام۱ لیوان
عسل۱ قاشق غذاخوری
کره۵۰ گرم
عصاره وانیل۱ قاشق مرباخوری
شکلات سکه ایبه مقدار کافی

طرز تهیه شیرینی فلورنتینا بادام

مرحله اول

برای تهیه شیرینی فلورنتینا بادام خوشمزه در ابتدای کار از ۳۰ دقیقه قبل کره را از یخچال خارج کرده و اجازه می دهیم دمای آن با دمای محیط کاملا هماهنگ شود. حالا فر را با حرارت ۱۸۰ درجه سانتی گراد روشن می کنیم.

مرحله دوم

حالا اجازه می دهیم فر کاملا گرم شود. در ادامه یک تابه مناسب روی حرارت ملایم گذاشته و شکر را به همراه پودر بادام، عسل، کره و عصاره وانیل به تابه اضافه کرده و کمی مخلوط می کنیم، سپس آرد را می افزاییم.

مرحله سوم

حالا مواد درون تابه را به خوبی مخلوط می کنیم تا مواد کاملا ترکیب و یکدست شده، سپس بافت مواد حالت خمیری پیدا کند. در ادامه تابه را از روی حرارت برداشته و سینی فر را با کاغذ روغنی می پوشانیم.

مرحله چهارم

در ادامه از مخلوط پودر بادام به اندازه یک گردو کوچک جدا کرده و در دست گرد می کنیم، سپس با فاصله زیاد درون سینی فر قرار می دهیم. حالا سینی را طبقه وسط فر گذاشته و اجازه می دهیم به مدت ۱۰ دقیقه بپزد.

مرحله پنجم

پس از گذشت این زمان سینی را از فر خارج کرده و تا زمانی که شیرینی ها داغ هستند، وسط هر کدام یک شکلات سکه ای می گذاریم. حالا اجازه می دهیم شیرینی ها کاملا خنک شوند، سپس سرو می کنیم. نوش جان.

لطفا امتیاز دهید
آخرین بروز رسانی در : شنبه 26 شهریور 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پانا مگ و لینک مستقیم بلا مانع است.