طرز تهیه جوجه کباب تابه ای

طرز تهیه جوجه کباب تابه ای چرخ شده طرز تهیه جوجه کباب تابه ای با سیخ چوبی طرز تهیه جوجه کباب تابه ای بدون سیخ طرز تهیه جوجه کباب در ماهیتابه رژیمی علت خشک شدن جوجه کباب تابه ای طرز تهیه جوجه کباب تابه ای با سس مایونز طرز تهیه جوجه کباب تابه ای دودی فیلم طرز تهیه جوجه کباب تابه ای

جوجه کباب تابه ای یکی از انواع کباب های خوشمزه و ساده است که با رسپی و مواد متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه جوجه کباب تابه ای در ادامه با سایت پانا مگ همراه باشید.

مواد لازم برای ۲ نفر
سینه مرغ۲۰۰ گرم
سس خردل۱ قاشق غذاخوری
ماست۲ قاشق غذاخوری
پیاز۱ عدد
روغن زیتون۲ قاشق غذاخوری
زعفران دم کردهبه مقدار کافی
نمک و فلفل سیاهبه مقدار کافی
پودر سیر و پودر پاپریکابه مقدار کافی

طرز تهیه جوجه کباب تابه ای

مرحله اول

برای تهیه جوجه کباب تابه ای خوشمزه در ابتدای کار سینه مرغ را به صورت مکعبی یکسان خرد می کنیم، سپس درون یک کاسه مناسب می ریزیم. در ادامه پیاز را به صورت خلالی نازک خرد کرده و به کاسه می افزاییم.

مرحله دوم

حالا ماست را به همراه سس خردل، روغن زیتون و مقداری زعفران دم کرده، نمک، فلفل سیاه، پودر سیر و پودر پاپریکا به کاسه اضافه کرده و به مدت ۵ دقیقه ماساژ می دهیم تا طعم دهنده ها به خورد گوشت مرغ بروند.

مرحله سوم

در این مرحله روی کاسه را با سلفون می پوشانیم، سپس اجازه می دهیم سینه های مرغ به مدت ۲ تا ۳ ساعت درون یخچال استراحت کنند تا مزه دار شوند. پس از گذشت این زمان تابه رژیمی را روی حرارت ملایم می گذاریم.

مرحله چهارم

حالا مقداری کره به تابه اضافه کرده و اجازه می دهیم ذوب شود، سپس سینه های مرغ را به سیخ سایز کوچک می کشیم، سپس درون تابه قرار می دهیم. حالا درب تابه را می بندیم تا جوجه کباب ها مغز پخت شوند.

مرحله پنجم

زمانی که گوشت مرغ پخت، درب تابه را باز کرده و دو طرف شان را کاملا سرخ می کنیم. در نهایت جوجه کباب ها را از تابه خارج می کنیم و درون ظرف مورد نظرمان گذاشته و به همراه پلو زعفرانی و گوجه کبابی سرو می کنیم. نوش جان.

لطفا امتیاز دهید
دسته بندی: آموزش آشپزی
آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 25 مرداد 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پانا مگ و لینک مستقیم بلا مانع است.