طرز تهیه دسر انبه

طرز تهیه دسر انبه

دسر انبه یکی از انواع دسرهای خوشمزه و پرطرفدار است که به عنوان یک دسر بین المللی شناخته شده است، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه دسر انبه در ادامه با سایت پانا مگ همراه باشید.

مواد لازم دسر انبه
ژله انبه۲ عدد
شیر۱ لیوان
آب جوش۲ لیوان
خامه صبحانه۲۰۰ گرم
بستنی انبه۵ لیوان
انبه۵ عدد

طرز تهیه دسر انبه

مرحله اول

برای تهیه دسر انبه خوشمزه در ابتدای کار بستنی انبه را به همراه شیر از ۳۰ دقیقه قبل از یخچال خارج کرده و اجازه می دهیم دمای آنها با دمای محیط کاملا هماهنگ شوند. حالا ژله های انبه را درون یک کاسه می ریزیم.

مرحله دوم

در ادامه آب جوش را به کاسه اضافه کرده و کاسه را روی حرارت بخار کتری گذاشته، سپس ژله را بنماری می کنیم تا ذرات آن کاملا حل شوند. حالا پوست انبه ها را جدا کرده سپس گوشت آنرا درون غذاساز می ریزیم.

مرحله سوم

در ادامه خامه صبحانه را به غذاساز اضافه کرده و به خوبی میکس می کنیم تا مواد ترکیب و یکدست شوند. زمانی که ژله انبه به دمای محیط رسید، شیر و بستنی را به کاسه اضافه کرده و به خوبی هم می زنیم.

مرحله چهارم

حالا مخلوط انبه و خامه را به کاسه اضافه کرده، سپس هم می زنیم تا مایه دسر یکدست شود. در ادامه مایخ دسر را درون قالب مورد نظرمان ریخته و به مدت ۵ تا ۶ ساعت درون یخچال نگهداری می کنیم تا سفت شود.

مرحله پنجم

توجه داشته باشید به دلیل وجود خامه نیازی به چرب کردن قالب نیست. پس از گذشت این زمان قالب را از یخچال خارج کرده و با تکه های انبه تزیین می کنیم. این نوع دسر را درون لیوان های تک نفره نیز می توانید درست کنید. نوش جان.

لطفا امتیاز دهید
دسته بندی: آموزش دسر
آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 30 شهریور 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پانا مگ و لینک مستقیم بلا مانع است.