طرز تهیه بال مرغ کبابی

طرز تهیه بال کبابی با رب انار طرز تهیه بال کبابی روی ذغال طرز تهیه بال کبابی رستورانی طرز تهیه بال کبابی در ماهیتابه طرز تهیه بال کبابی در فر طرز تهیه بال مرغ سرخ شده طرز تهیه کتف و بال مکزیکی مزه دار کردن بال مرغ کبابی

بال مرغ کبابی یکی از انواع غذاهای خوشمزه و بین المللی است که بین مردمان ایران طرفدارهای زیادی دارد، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه بال مرغ کبابی در ادامه با سایت پانا مگ همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
بال مرغ۷۵۰ گرم
رب گوجه فرنگی۱ قاشق چایخوری
عسل۱ قاشق غذاخوری
سیر۳ حبه
گوجه فرنگی۱ عدد بزرگ
سس انار ترش۱ قاشق چایخوری
روغن زیتون۵ قاشق غذاخوری
زردچوبه، فلفل سیاه و فلفل قرمزاز هر کدام ۱ قاشق چایخوری
پودر آویشن½ قاشق چایخوری
نمکبه مقدار کافی

طرز تهیه بال مرغ کبابی

مرحله اول

برای تهیه بال مرغ کبابی خوشمزه در ابتدای کار رب گوجه فرنگی را به همراه عسل، سس انار ترش، روغن زیتون، پودر آویشن، زردچوبه، فلفل سیاه، فلفل قرمز و مقداری نمک درون یک کاسه مناسب می ریزیم.

مرحله دوم

حالا پوست گوجه فرنگی را جدا کرده و به همراه سیر با دندانه های ریز رنده، رنده می کنیم، سپس به کاسه اضافه کرده و با همزن هم می‌ زنیم تا سس یکدست شود. در ادامه بال های مرغ را درون کاسه می ریزیم.

مرحله سوم

حالا بال های مرغ را به مدت ۵ دقیقه به خوبی ماساژ می دهیم تا طعم دهنده ها با بال های مرغ آغشته شوند. در ادامه روی کاسه را با سلفون می پوشانیم، سپس به مدت ۲ ساعت درون یخچال قرار می دهیم.

مرحله چهارم

۱۵ دقیقه قبل از اتمام استراحت بال های مرغ، فر را با حرارت ۲۰۰ درجه سانتی گراد روشن می کنیم تا کاملا گرم شود. پس از گذشت این زمان بال های مزه دار شده را از یخچال خارج کرده و درون ظرف مورد نظرمان می چینیم.

مرحله پنجم

حالا ظرف را طبقه وسط فر گذاشته و اجازه می دهیم بال های مرغ کاملا پخته و روی آنها طلایی و خوشرنگ شود. زمانی که بال های مرغ کاملا پخته شدند، آنها را از فر خارج کرده و به همراه سبزیجات دلخواه سرو می کنیم. نوش جان.

لطفا امتیاز دهید
دسته بندی: آموزش آشپزی
آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 7 مهر 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پانا مگ و لینک مستقیم بلا مانع است.