طرز تهیه فیله استریپس

طرز تهیه فیله استریپس پولکی طرز تهیه استریپس مرغ با پودر سوخاری طرز تهیه فیله استریپس رستورانی طرز تهیه فیله استریپس در فر طرز تهیه فیله استریپس با پودر پانکو علت سفت شدن فیله استریپس طرز تهیه فیله استریپس با کورن فلکس طرز تهیه فیله سوخاری

فیله استریپس یکی از انواع غذاهای خوشمزه و بین المللی است که بین مردمان جهان طرفدارهای زیادی دارد، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه فیله استریپس در ادامه با سایت پانا مگ همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
سینه مرغ۴۰۰ گرم
آرد۱ لیوان
آب لیمو ترش تازه۱ قاشق غذاخوری
تخم مرغ۱ عدد
آببه مقدار کافی
آرد سوخاریبه مقدار کافی
نمک، پودر آویشن و فلفل سیاهبه مقدار کافی
پاپریکا، پودر سیر و پودر پیازبه مقدار کافی

طرز تهیه فیله استریپس

مرحله اول

برای تهیه فیله استریپس خوشمزه در ابتدای کار سینه مرغ را به صورت دلخواه خرد کرده و درون یک کاسه مناسب می ریزیم، سپس مقداری نمک، فلفل سیاه، پاپریکا، پودر پیاز و آب لیمو ترش تازه به آن می افزاییم.

مرحله دوم

حالا سینه های مرغ را با دست به مدت ۵ دقیقه به خوبی ماساژ می دهیم تا مزه دار شود، سپس روی کاسه را با سلفون می پوشانیم و به مدت ۲ ساعت درون یخچال قرار می دهیم تا مزه ها به خورد سینه مرغ بروند.

مرحله سوم

پس از گذشت این زمان آرد را به همراه تخم مرغ و مقداری نمک، فلفل سیاه و پودر سیر درون یک ظرف مناسب ریخته و به خوبی مخلوط می کنیم. حالا آب را کم کم به کاسه اضافه کرده تا یک مایه غلیظی حاصل شود.

مرحله چهارم

حالا آرد سوخاری را با مقداری آویشن مخلوط کرده و کنار می گذاریم. پس از گذشت ۲ ساعت سینه های مرغ را از یخچال خارج کرده، سپس درون مایه قرار می دهیم تا سطح آنها کاملا آغشته شود و درون آرد می غلطانیم.

مرحله پنجم

حالا یک تابه مناسب روی حرارت گذاشته و مقداری روغن مایع به آن می‌ افزاییم، سپس اجازه می دهیم روغن به خوبی گرم شود. در نهایت فیله ها را درون روغن انداخته و به مدت ۱۰ تا ۱۲ دقیقه سرخ می کنیم. نوش جان.

لطفا امتیاز دهید
دسته بندی: آموزش آشپزی
آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 15 آذر 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پانا مگ و لینک مستقیم بلا مانع است.