طرز تهیه فیله مرغ سوخاری

طرز تهیه فیله مرغ سوخاری با برنج فیلم طرز تهیه فیله مرغ سوخاری طرز تهیه فیله مرغ سوخاری در فر طرز تهیه فیله مرغ سوخاری ساده طرز تهیه فیله سوخاری پفکی طرز تهیه فیله سوخاری نی نی سایت سس مخصوص فیله مرغ سوخاری طرز تهیه فیله سوخاری با ماست

فیله مرغ سوخاری از غذاهای محبوب فست فودی است که با طعم های متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه فیله مرغ سوخاری در ادامه با سایت پانا مگ همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
فیله مرغ۸۰۰ گرم
تخم مرغ۳ عدد
پودر سوخاری۳ لیوان
آرد۲ لیوان
آب لیمو ترش تازه۲ قاشق غذاخوری
پیاز۱ عدد
 سس مایونز۱ قاشق غذاخوری
سس خردل۱ قاشق غذاخوری
فلفل سیاه، پاپریکا، پودر سیر و نمکبه مقدار کافی
پودر پیاز، پودر انبه، گراماسالا و پودر آویشنبه مقدار کافی

طرز تهیه فیله مرغ سوخاری

مرحله اول

برای تهیه فیله سوخاری ساده ابتدای کار فیله ها را به اندازه های دلخواه برش می زنیم، سپس درون یک کاسه مناسب می ریزیم. در ادامه پوست پیاز را جدا می کنیم، سپس می شوییم و به صورت خلالی نازک خرد می کنیم.

مرحله دوم

حالا پیاز را به همراه سس خردل و سس مایونز به فیله مرغ اضافه می کنیم، سپس مخلوط می کنیم. در ادامه فلفل سیاه، پاپریکا، پودر سیر، نمک، پودر پیاز، پودر انبه، گراماسالا و آب لیمو ترش تازه را به فیله مرغ اضافه می کنیم.

مرحله سوم

در این مرحله فیله مرغ را به مدت ۲ دقیقه ماساژ می دهیم تا به مواد طعم دهنده آغشته شود. در ادامه روی کاسه را با سلفون می پوشانیم، سپس اجازه می دهیم به مدت ۱ ساعت درون یخچال استراحت کند تا فیله مرغ مزه دار شود.

مرحله چهارم

حالا پس از گذشت این زمان تخم مرغ ها را درون یک کاسه مناسب اضافه می کنیم، سپس با چنگال هم می زنیم تا بافت تخم مرغ از لختگی خارج شود. در ادامه آرد را به صورت جداگانه درون یک کاسه مناسب می زنیم.

مرحله پنجم

در این مرحله فلفل سیاه، نمک، پودر آویشن، پاپریکا، پودر انبه، پودر گراماسالا، پودر پیاز و پودر سیر را به آرد سفید اضافه می کنیم، سپس مخلوط می کنیم تا مواد با هم ترکیب و یکدست شوند. در ادامه پودر سوخاری را درون یک ظرف جداگانه می ریزیم.

مرحله ششم

حالا فیله های مزه دار شده را از یخچال خارج می کنیم، سپس به ترتیب ابتدا درون آرد می غلطانیم تا کاملا آغشته شود. در ادامه از آرد خارج می کنیم و درون تخم مرغ قرار می دهیم، پس از آن درون پودر سوخاری قرار می دهیم تا فیله را پوشش دهد.

مرحله هشتم

در این مرحله به همین ترتیب فیله ها را آماده می کنیم، سپس به اندازه ای که فیله ها درون یک تابه گود شناور بمانند روغن مایع اضافه می کنیم و اجازه می دهیم روغن به خوبی گرم شود. در ادامه فیله ها را درون تابه قرار می دهیم.

مرحله نهم

در نهایت فیله ها را کاملا سرخ می کنیم، سپس روی دستمال حوله ای قرار می دهیم تا روغن اضافی اش گرفته شود. در ادامه فیله های سوخاری را درون ظرف مورد نظرمان قرار می دهیم و به همراه سس دلخواه سرو می کنیم. نوش جان.

لطفا امتیاز دهید
دسته بندی: آموزش آشپزی
آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 14 اردیبهشت 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پانا مگ و لینک مستقیم بلا مانع است.