طرز تهیه کاناپ مرغ

کاناپ مرغ و شوید طرز تهیه کاناپ مرغ و بادام طرز تهیه کاناپه مکزیکی کاناپه مرغ و قارچ

کاناپ مرغ یکی از انواع فینگر فودهای خوشمزه و بین المللی است که با مواد متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه کاناپ مرغ در ادامه با سایت پانا مگ همراه باشید.

مواد لازم کاناپ مرغ
سینه مرغ۲۰۰ گرم
هویج۱ عدد بزرگ
فلفل دلمه ای۱ عدد کوچک
سیر۳ حبه
سس مایونز½ لیوان
نان تست۱ بسته
نمک و فلفل سیاهبه مقدار کافی
پودر آویشن و جوزهندیبه مقدار کافی

طرز تهیه کاناپ مرغ

مرحله اول

برای تهیه کاناپ مرغ خوشمزه در ابتدای کار سینه مرغ را به همراه مقداری نمک، فلفل سیاه، پودر آویشن و جوزهندی درون یک قابلمه حاوی آب ریخته و قابلمه را روی حرارت قرار می دهیم تا سینه مرغ کاملا بپزد.

مرحله دوم

در ادامه هویج را شسته و پس از جدا کردن پوست آن درون یک قابلمه جداگانه می ریزیم، سپس مقداری آب به آن اضافه کرده و اجازه می دهیم آب پز شود. زمانی که سینه مرغ پخته شد، آنرا به صورت ریز رنده می کنیم.

مرحله سوم

حالا هویج پخته شده را به همراه فلفل دلمه ای با دندانه های ریز رنده، رنده کرده و به کاسه حاوی سینه مرغ اضافه می کنیم. در ادامه سس مایونز را به کاسه اضافه کرده و به خوبی مخلوط می کنیم تا مواد ترکیب شوند.

مرحله چهارم

حالا کاسه را به مدت ۳ تا ۴ ساعت درون یخچال قرار می دهیم تا مزه ها ترکیب شوند. پس از گذشت این زمان نان های تست را با کاتر دایره شکل قالب زده و درون یک تابه بدون روغن گریل می کنیم تا کمی برشته شوند.

مرحله پنجم

در نهایت مقداری از مواد کاناپ مرغ روی نان تست ریخته و روی آنرا با نان تست دیگر می‌ پوشانیم به بعد اطراف شان را صاف کرده و روی آنها را با مقداری سس کاور می‌ کنیم. در نهایت به دلخواه تزیین می کنیم. نوش جان.

لطفا امتیاز دهید
دسته بندی: آموزش آشپزی
آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 2 آذر 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پانا مگ و لینک مستقیم بلا مانع است.