طرز تهیه چیز کیک هلو

طرز تهیه چیز کیک هلو , دستور پخت چیز کیک هلو

چیز کیک هلو یکی از انواع دسرهای خوشمزه و بین المللی است که با رسپی های متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه چیز کیک هلو در ادامه با سایت پانا مگ همراه باشید.

مواد لازم چیز کیک هلو
بیسکوییت بتی پور۲ بسته
کره۲۰۰ گرم
خامه صبحانه۲۰۰ گرم
پنیر ویلی یا ماسکارپونه۱۵۰ گرم
خامه قنادی۲۰۰ گرم
پودر قند۲ قاشق غذاخوری
پودر ژلاتین۴ قاشق غذاخوری
شیر۱ لیوان
هلو۴ عدد
ژله هلو۲ بسته

طرز تهیه چیز کیک هلو

مرحله اول

برای تهیه چیز کیک هلو خوشمزه در ابتدای کار بیسکویت پتی بور را درون غذاساز ریخته و به خوبی میکس می کنیم تا پودر شود، سپس به همراه کره ذوب شده درون یک کاسه مناسب می ریزیم و به خوبی مخلوط می کنیم.

مرحله دوم

حالا درون قالب کمربندی را با کاغذ روغنی پوشانده و مواد کراست را درون آن می ریزیم، سپس به خوبی فشرده می کنیم تا منسجم شود. در ادامه قالب را به مدت ۳۰ دقیقه درون یخچال قرار می دهیم تا لایه کراست سفت شود.

مرحله سوم

در ادامه خامه صبحانه را به همراه پودر قند درون یک کاسه جداگانه ریخته و با دور تند همزن برقی به خوبی هم می زنیم تا کمی فرم بگیرد، سپس پنیر ویلی را به کاسه اضافه کرده و به خوبی مخلوط می کنیم.

مرحله چهارم

زمانی که خامه صبحانه و پنیر یکدست شد، خامه قنادی را اضافه کرده و به خوبی مخلوط می کنیم. در ادامه اجازه می دهیم مخلوط فیلینگ پنیری به دمای محیط برسد، سپس پودر ژلاتین را با شیر سرد مخلوط می کنیم.

مرحله پنجم

زمانی که ژلاتین حالت اسفنجی پیدا کرد، آنرا روی حرارت بخار کتری بنماری می کنیم تا کاملا شفاف شده، سپس اجازه می دهیم سرد شود. حالا ژلاتین را به کاسه حاوی فیلینگ پنیری اضافه کرده و به خوبی مخلوط می کنیم.

مرحله ششم

در این مرحله پوست هلوها را جدا کرده و به صورت نگینی خرد می کنیم، سپس به کاسه اضافه کرده و مخلوط می کنیم. حالا مایه فیلینگ پنیری را درون قالب ریخته و روی آنرا با لیسک کاملا صاف و یکدست می کنیم.

مرحله هفتم

در ادامه روی فیلینگ پنیری را به دلخواه با اسلایس های هلو تزیین کرده و قالب را به مدت دو ساعت در روی یخچال قرار می دهیم تا لایه پنیری سفت شود. پس از گذشت این زمان ژله هلو را با آب جوش مخلوط می کنیم.

مرحله هشتم

زمانی که ذرات ژله کاملا حل شدند، اجازه می دهیم دمای آن با دمای محیط کاملا هماهنگ شود، سپس درون قالب روی لایه پنیری می ریزیم و به مدت ۲ تا ۳ ساعت درون یخچال قرار می دهیم تا ببندد. نوش جان.

لطفا امتیاز دهید
دسته بندی: آموزش دسر
آخرین بروز رسانی در : شنبه 12 آذر 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پانا مگ و لینک مستقیم بلا مانع است.