طرز تهیه دسر نسکافه

طرز تهیه دسر نسکافه ای با بیسکویت پتی بور طرز تهیه دسر نسکافه ای بدون پودر ژلاتین دسر نسکافه با ژلاتین دسر نسکافه با بستنی دسر نسکافه با ارد دسر نسکافه با خامه صبحانه دسر نسکافه ای عربی دسر نسکافه با شیر

دسر نسکافه یکی از انواع دسرهای خوشمزه و پرطرفدار است که به عنوان یک دسر بین المللی شناخته شده است، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه دسر نسکافه در ادامه با سایت پانا مگ همراه باشید.

مواد لازم دسر نسکافه
شیر۶۰۰ گرم
شکر۱۸۰ گرم
پودر ژلاتین۵ قاشق غذاخوری
آب۱۰۰ گرم
پودر نسکافه۱ بسته
خامه صبحانه۲۰۰ گرم
وانیل۱ قاشق مرباخوری

طرز تهیه دسر نسکافه

مرحله اول

برای تهیه دسر نسکافه خوشمزه در ابتدای کار از ۳۰ دقیقه قبل خامه را از یخچال خارج کرده و اجازه می دهیم دمای آن با دمای محیط هماهنگ شود. در ادامه شیر و شکر را درون یک قابلمه مناسب می ریزیم.

مرحله دوم

حالا قابلمه را روی حرارت گذاشته و اجازه می دهیم شیر داغ و ذرات شکر حل شوند، سپس پودر ژلاتین را با آب سرد مخلوط کرده و اجازه می دهیم حالت اسفنجی پیدا کند. در ادامه ژلاتین را روی حرارت کتری بنماری می کنیم.

مرحله سوم

زمانی که ذرات شکر حل شدند، قابلمه را از روی حرارت برداشته و اجازه می دهیم کمی از داغی شیر کاسته شود، سپس نسکافه و وانیل را اضافه کرده و به خوبی مخلوط می کنیم تا نسکافه درون شیر حل شود.

مرحله چهارم

حالا مقداری از محتوی درون قابلمه را به خامه اضافه کرده و مخلوط می کنیم تا خامه هم دمای مایه شود، سپس خامه را به قابلمه اضافه کرده و به خوبی مخلوط می کنیم. در ادامه پودر ژلاتین را اضافه کرده و هم می زنیم.

مرحله پنجم

در این مرحله قالب مورد نظرمان را انتخاب کرده و مایه دسر را درون آن می ریزیم. به دلیل وجود خامه نیازی به چرب کردن قالب نمی باشد. حالا قالب را به مدت ۸ ساعت درون یخچال می گذاریم تا دسر ببندد. نوش جان.

لطفا امتیاز دهید
دسته بندی: آموزش دسر
آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 7 دی 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پانا مگ و لینک مستقیم بلا مانع است.