طرز تهیه میلک شیک شکلاتی

طرز تهیه میلک شیک شکلاتی بدون بستنی طرز تهیه شیک شکلات و موز طرز تهیه شیک شکلات کافی شاپی طرز تهیه میلک شیک ساده طرز تهیه ی شیک شکلاتی کلاسیک طرز تهیه شیک شکلات با بستنی شکلاتی

میلک شیک شکلاتی یکی از نوشیدنی های مقوی و خوشمزه بین المللی است که با ترکیبات متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه میلک شیک شکلاتی در ادامه با سایت پانا مگ همراه باشید.

مواد لازم برای ۲ نفر
بستنی شکلاتی۳ اسکوپ
بستنی وانیلی۲ اسکوپ
شیر خنک۱ لیوان
شکلات تخته ای۱ قاشق غذاخوری
پودر کاکائو۱ قاشق مرباخوری
مغز گردو۲ قاشق غذاخوری

طرز تهیه میلک شیک شکلاتی

مرحله اول

برای تهیه میلک شیک شکلاتی خوشمزه در ابتدای کار بستنی وانیلی را به همراه شیر خنک و پودر کاکائو درون میکسر یا مخلوط کن می ریزیم. در ادامه شکلات تخته ای را خرد کرده و به دیگر مواد می افزاییم.

مرحله دوم

در این مرحله مواد را به خوبی میکس می کنیم تا بافت شان کاملا یکدست شود. توجه داشته باشید در صورت تمایل می توانید مقداری موز یخ زده و پودر نسکافه هم درون میسر بریزید و با دیگر مواد میکس کنید که سلیقه ای است.

مرحله سوم

حالا برای زیبایی میلک شیک ها مقداری سس شکلاتی درون لیوان ها می ریزیم، سپس بستنی شکلاتی را به صورت مساوی درون دو لیوان اضافه می‌کنیم و مایه میلک شیک را روی بستنی شکلاتی می ریزیم.

مرحله چهارم

در این مرحله روی میلک شیک ها را با مقداری مغز گردو تزیین می کنیم، سپس درون یخچال قرار می دهیم. تزیین روی میلک شیک ها سلیقه ای است و می توانیم از موادی مانند خامه فرم گرفته نیز استفاده کنیم.

لطفا امتیاز دهید
دسته بندی: آموزش نوشیدنی
آخرین بروز رسانی در : شنبه 17 دی 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پانا مگ و لینک مستقیم بلا مانع است.