طرز تهیه سالاد هویج

سالاد هویج ترکیه سالاد با هویج و خیار طرز تهیه سالاد هویج تایلندی سالاد هویج و کلم سالاد ماست و هویج ترکیه سالاد هویج و پیاز

سالاد هویج یکی از سالادهای خوشمزه و پرطرفدار بین المللی است که دارای رسپی های بسیار متنوعی می باشد، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد هویج در ادامه با سایت پانا مگ همراه باشید.

مواد لازم برای ۶ نفر
هویج رنده شده۳ پیمانه
کشمش۱ پیمانه
مغز گردو½ فنجان
ماست یونانی½ پیمانه
سس مایونز۲ قاشق غذاخوری
آبلیمو۲ قاشق چایخوری
خردل، نمک و فلفل سیاهبه مقدار کافی

طرز تهیه سالاد هویج

مرحله اول

برای تهیه سالاد هویج خوشمزه ابتدای کار هویج را تمیز می شوییم، سپس پوست آن را با پوست کن به طور کامل جدا می کنیم. در ادامه هویج را به صورت رنده درشت یا به صورت خلالی نازک خرد می کنیم.

مرحله دوم

حالا پوست گردو را جدا می کنیم، سپس مغز آن را درون هاون می ریزیم و آن را نیم کوب می کنیم. در این حین سس سالاد هویج را درست می کنیم. برای این منظور یک کاسه مناسب انتخاب می کنیم، سپس ماست را درون آن می ریزیم.

مرحله سوم

در این مرحله ماست یونانی را با چنگال خوب مخلوط می کنیم، سپس سس مایونز را به ماست اضافه می کنیم و مجددا با چنگال مخلوط می کنیم تا بافت سس باز شود، سپس با ماست ترکیب و یکدست شود.

مرحله چهارم

حالا آبلیمو، خردل، نمک و فلفل سیاه را به مخلوط سس اضافه می کنیم، سپس خوب مخلوط می کنیم تا مواد ترکیب و یکدست شود. حالا کشمش را می شوییم، سپس درون آبکش قرار می دهیم تا آب اضافی اش خارج شود.

مرحله پنجم

در این مرحله یک کاسه مناسب انتخاب می کنیم و هویج را به همراه گردو به آن اضافه می کنیم، سپس کشمش را به مخلوط هویج اضافه می کنیم و مواد را زیر رو رو می کنیم تا با هم ترکیب و یکدست شودند.

مرحله ششم

در نهایت سس را روی مخلوط هویج می ریزیم، سپس مجددا مواد را زیر و رو می کنیم تا سس به خورد سالاد برود، سپس سالاد هویج را به مدت ۲ ساعت درون یخچال قرار می دهیم تا مزه ها ترکیب شود. نوش جان.

لطفا امتیاز دهید
دسته بندی: آموزش آشپزی
آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 25 آذر 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پانا مگ و لینک مستقیم بلا مانع است.