طرز تهیه ترشی اسپانیایی

طرز تهیه ترشی اسپانیایی عمه لیلا طرز تهیه ترشی اسپانیایی با گوجه طرز تهیه ترشی اسپانیایی با ذرت طرز تهیه ترشی اسپانیایی نی نی سایت

ترشی اسپانیایی یکی از انواع ترشی های ترکیبی خوشمزه کشور اسپانیا است که با ترکیبات متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه ترشی اسپانیایی در ادامه با سایت پانا مگ همراه باشید.

مواد لازم ترشی اسپانیایی
زیتون بدون هسته۱ کاسه ماست خوری
کنسرو ذرت۱ کاسه ماست خوری
هویج۳ عدد
فلفل دلمه ای رنگی۲ عدد
نمک، فلفل سیاه و پاپریکابه مقدار کافی
شکر۱ قاشق غذاخوری
روغن زیتون بدون بو۱ فنجان
سرکه سفید½ فنجان
سیاه دانه۱ تا ۲ قاشق غذاخوری

طرز تهیه ترشی اسپانیایی

مرحله اول

برای تهیه ترشی اسپانیایی مجلسی ابتدای کار زیتون بدون هسته را به صورت ورقه ای اسلایس می کنیم. در ادامه هویج را می شوییم و پوست آن را جدا می کنیم، سپس به صورت نگینی ریز خرد می کنیم.

مرحله دوم

حالا فلفل دلمه ای های رنگی را می شوییم، سپس دانه های آن را خارج می کنیم و به صورت نگینی ریز خرد می کنیم. در ادامه کنسرو ذرت را درون آبکش می ریزیم و اجازه می دهیم آب اضافی اش خارج شود.

مرحله سوم

در این مرحله زیتون را به همراه فلفل دلمه ای، هویج و ذرت درون یک کاسه مناسب می ریزیم، سپس به خوبی مخلوط می کنیم تا مواد ترکیب و یکدست شوند. در ادامه سیاه دانه را به مواد ترشی اضافه می کنیم.

مرحله چهارم

حالا سس ترشی را آماده می کنیم، برای این منظور ابتدا روغن زیتون را به همراه سرکه، شکر، نمک، فلفل سیاه و پاپریکا درون یک کاسه مناسب می ریزیم، سپس مخلوط می کنیم تا مواد ترکیب و یکدست شوند.

مرحله پنجم

در این مرحله سس را به مواد ترشی اضافه می کنیم، سپس مخلوط می کنیم تا سس به خورد مواد برود. در ادامه یک ظرف شیشه ای انتخاب می کنیم، سپس استریل می کنیم و با یک پارچه تمیز خشک می کنیم.

مرحله ششم

در نهایت ترشی اسپانیایی را درون ظرف می ریزیم، سپس درب آن را محکم می بندیم تا از ورود هوا جلوگیری کنیم. در آخر ترشی را به مدت ۱۰ روز درون یخچال قرار می دهیم تا آماده مصرف شود. نوش جان.

لطفا امتیاز دهید
آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 18 فروردین 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پانا مگ و لینک مستقیم بلا مانع است.