طرز تهیه سالاد ذرت

طرز تهیه سالاد ذرت و قارچ طرز تهیه سالاد ذرت و کلم طرز تهیه سالاد ذرت با مرغ سالاد ذرت و سیب زمینی سالاد ذرت و هویج سالاد ذرت و کالباس طرز تهیه سالاد ذرت با کالباس سالاد فرانسوی با ذرت

سالاد ذرت یکی از انواع سالادهای خوشمزه و پرطرفدار بین المللی است که با رسپی های بسیار متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد ذرت در ادامه با سایت پانا مگ همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
کنسرو ذرت۱ لیوان
خیار۱ عدد
کاهو کوچک½ کاهو
پیازچه۴ ساقه
جعفری۵۰ گرم
سیب زمینی بزرگ۱ عدد
مواد لازم سس سالاد
ماست سون¾ پیمانه
ارده سفید۲ قاشق غذاخوری
سس مایونز۱ قاشق غذاخوری
آب لیموترش تازه۱ عدد
نمک، پودر سیر و فلفل سیاهبه مقدار کافی

طرز تهیه سالاد ذرت

مرحله اول

برای تهیه سالاد ذرت خوشمزه ابتدا برگ های کاهو را جدا می کنیم، سپس می شوییم و درون آبکش قرارمی دهیم تا آب اضافی شان خارج شود. در ادامه جعفری را می شوییم، سپس درون آبکش قرار می دهیم تا آب اضافی اش خارج شود.

مرحله دوم

در این مرحله کاهو را به صورت ریز خرد می کنیم، سپس درون یک کاسه مناسب می ریزیم. در ادامه جعفری را روی تخته گوشت قرار می دهیم، سپس به صورت ریز ساطوری می کنیم و درون یک کاسه مناسب جداگانه قرار می دهیم.

مرحله سوم

حالا خیار را می شوییم و به صورت نگینی ریز خرد می کنیم، سپس پیازچه را می شوییم و ریز خرد می کنیم. در ادامه یک کاسه مناسب انتخاب می کینم، سپس کاهو، جعفری، خیار و پیازچه را درون کاسه می ریزیم و با هم مخلوط می کنیم.

مرحله چهارم

در این مرحله کنسرو ذرت را درون آبکش می ریزیم، سپس اجازه می دهیم آب اضافی اش به طور کامل خارج شود. در ادامه ذرت را به مخلوط مواد اضافه می کنیم، سپس مواد را زیر رو رو می کنیم. در ادامه سس سالاد ذرت را درست می کنیم.

مرحله پنجم

در این مرحله یک کاسه مناسب انتخاب می کنیم، سپس ماست را درون آن می ریزیم. در ادامه ارده را به همراه سس مایونز به ماست اضافه می کنیم، سپس با چنگال به مدت ۲ دقیقه خوب مخلوط می کنیم تا مواد ترکیب و یکدست شود.

مرحله ششم

حالا آب یک لیمو ترش تازه را به همراه نمک، پودر سیر و فلفل سیاه به مخلوط سس اضافه می کنیم، سپس مخلوط می کنیم تا مواد ترکیب و یکدست شود. در ادامه سس را به کاسه حاوی مخلوط مواد اضافه کرده و  ترکیب می کنیم.

مرحله هفتم

در این مرحله اجازه می دهیم سس به خورد سالاد برود. در ادامه پوست سیب زمینی را جدا می کنیم، سپس می شوییم. در ادامه سیب زمینی را به صورت درشت رنده می کنیم. در ادامه یک تابه مناسب انتخاب می کنیم و روی حرارت قرار می دهیم.

مرحله هشتم

حالا مقداری روغن درون تابه اضافه می کنیم و اجازه می دهیم روغن گرم شود. در ادامه سیب زمینی های رنده شده را به تابه اضافه می کنیم، سپس سرخ می کنیم. در آخر سیب زمینی های سرخ شده را از تابه خارج می کنیم.

مرحله نهم

در این مرحله سیب زمینی های سرخ شده را روی دستمال حوله ای قرار می دهیم تا روغن اضافی شان به طور کامل گرفته شود. در نهایت روی سالاد را با سیب زمینی سرخ شده تزیین کرده و سرو می کنیم. نوش جان.

لطفا امتیاز دهید
دسته بندی: آموزش آشپزی
آخرین بروز رسانی در : شنبه 20 آذر 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پانا مگ و لینک مستقیم بلا مانع است.